2 lømler af orientalerkillinger

Vi er et søskendepar, der søger nye puder, vi kan terrorisere. Vi sælges med stamtavle, fuldt vaccineret, snippet, chippet og registreret. Vi er født den 25/6 - 2015 og er snart klar til at flytte hjemmefra. Prisen er 5.500,- kr.

Drengen:
Jeg har et skide fancy navn på stamtavlen, men mine terroristofre kalder mig for Luffe. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er de så underlige. Jeg er sortspottet, en lille ballademager, og så påstår de dersens terroristofre at jeg ikke er til at stå for. Jeg mener helt bestemt, at den bedste plads at ligge, er så tæt på ansigtet som muligt, og så er jeg fuuuuuldstændig ligeglad med, at jeg skal trampe på et par konkurrenter undervejs.

Billede? Jamen værsgo

Pigen:
Jeg er en meget lille sag, men min størrelse betyder altså ikke, at jeg ER en stille og rolig sag. Jeg elsker at tumle med mine søskende, og mange gange er det faktisk mig, der starter balladen he he. Min madmor siger, at jeg lige skal blive lidt længere hjemme, fordi jeg er så lille, men det har jeg faktisk ikke lyst til. Nårh ja. Jeg HADER at blive fotograferet, så hver eneste gang hende der tossen kommer med kameraet, skærer jeg oftest ansigter, og derfor har hun heldigvis ikke mange billeder af mig. På det her billede laver jeg kæmpe store øjne og kaninører HAAAAAA HAAAAAAAAAA madmor

HOV… Glemte da helt at sige, at jeg også hedder noget sært noget på stamtavlen, men på grund af min størrelse, har madmors "møg"unge døbt mig Lilleprut, så det bliver jeg kaldt

Hvis i vil vide mere, skal i endelig ringe eller skrive til madmor. Det kan i gøre på 24408165 / [email protected]

Ham Luffe der… :wehuu:

Ham her?? :muhaha:

Hun er så helt modsat :høhø:

De 2 killinger er da virkelig modsætninger :wink:

Jep :høhø:

Jaaaaah. :inlove: Luffe! :hjerte: Jeg skal lige love for at ham Butch kan lave lækre killinger. :inlove:

Min mand og jeg savner stadig Eddie og vi er enige om, at vi en dag skal have en igen - hvor er de SKØNNE :hjerte:

Min datter mener at vi burde få Lilleprut og kalde hende for Drama. :høhø:

Det synes jeg lyder som den helt rigtige plan :wink: :wink:

De er skønne… bortset fra når jeg tømmer kattebakker, støvsuger, vasker gulv, rydder op eller spiser. DAMN de er forfærdelige så :p:høhø:

For helvede! :hjerte:

Mjaeee… Desværre bor min datter sammen med folk (både med og uden knurhår) som ikke er helt enige. :tihi:

Det er kun til de oplever hende :rock:

Drama er et fantastisk navn :smiley:

Ja, ikke? :smiley: Og særligt til en sort orientalerpige (og schyyy… Men det viser sig at min mand faktisk også drømmer om en sort orientaler… :wink: Men desværre har vi ikke plads nu. :frowning: ).

Husk nu: KUBIKMETER og ikke kvadratmeter :tihi: :muhaha:

Smider lige et nyt billede op af Luffedrengen. Han søger stadig nyt hjem

Hvor er Luffe da bare fantastisk.
Kommer gerne forbi og nusser lidt med ham eller bruger fjerpinden.

håber han snart finder sit forevigt hjem.

Åhh Hvor er Luffe kær :wehuu: og Lille Prut smuk

PS her har jeg jo en Lille Fisen :wink:

Cats og Conni