2 vildtfarvede somali

Almaros Galatea, født d. 22.08.2012

Super dejlig pige søger et nyt hjem, hun er extrem kælen og meget legesyg. Hun er snakkende og hun har de sjoveste lyde, hun knurrer en del når hun leger og hun kommer også med nogle " Waf " lyde når hun spæner rundt, alt i alt en lille hund :smiley:
Hun skal til et hjem hvor der max er 1 anden sød kastrat.

Hun er opdateret med vacciner, bliver steriliseret, er chippet, har stamtavle og pas.

Almaros Jordano, født d. 12.04.2013

Jordi er en skøn “baby”, han er også extrem kælen og når han går mest til den, sutter han gerne lidt på et blødt tæppe :wink:
Han er særdeles udstillingsegnet, og har gjort det rigtig godt på udstillingerne til nu, så ønsker man sig en over middel kat at udstille, er Jordi et rigtig godt bud :slight_smile:
Han blev Årets hankat 2014 nr. 1 på Racekattens topkatteliste.

Han skal ikke til et hjem hvor der er for mange katte og da han jo har været avlskat, ved jeg ikke hvordan han vil tage en anden hankastrat, så at bo med en hunkat vil være at foretrække.
Han kan evt. flytte ud med Galatea.

Jordi er opdateret med vacciner, bliver kastreret, er chippet, har stamtavle og pas

Er man interesseret i begge katte, gives stor rabat.
Begge katte kommer fra et dejligt opdræt i Tyskland

Fælles for begge katte er at de skal gå i kattesikre omgivelser og sælges ikke til fritløb.

Kontakt på 31482877 / [email protected]

Galatea er solgt :slight_smile:

Årh Tine - havde jeg dog bare ikke en stopklods herhjemme så måtte han gerne ligge og sutte lidt på et af mine bløde tæpper - han lyder til at være en kat lige efter mit hjerte - suk :smelter:

Tror også I ville passe godt sammen :wink:

Jordi søger stadig et nyt hjem :slight_smile:

Kan tilslutte mig alt, hvad Tine har skrevet om Jordil…
han er gudesmuk, og har en pragtfuld personlighed… glad, venlig, imødekommende… en rigtig somali :hjerte:

Jordi er solgt og tråden kan slettes :slight_smile:

Jordi er desværre ledig igen, køber blev stresset af hans aktivitet :frowning:

Øv :frowning: Jeg er sikker på, det rette hjem findes og jeg håber, en ny ejer melder sig snart :slight_smile: