Haha nej en grund mere til at kalde dem rottehamstre L
Ufatteligt at så små dyr kan ha så store…nødder.
Haha nej en grund mere til at kalde dem rottehamstre L
Ufatteligt at så små dyr kan ha så store…nødder.
jeg og en kineser opdrætter i Kbh joker med, at deres testikler er større end kraniet :klapper::klapper::klapper:
Det er da heller ikke meget galt! Det må være nogle produktive små dyr? Hvor store kuld får de?
nej faktisk ikke… de har kun 6 funktionsdygtige dievorter og 2 som er der for “syns skyld”…
typiske kuld ligger på 3-5, men lige pt. har jeg fået 7 og 9… i kuldet med 9 faldt der jo så 3 fra
Glæder mig faktisk lidt til, at få noget hollandsk ind, for at gøre kuldene lidt mindre - lige nu er vores kuld så store, at hunnen ikke kan magte dem alle
Dette kuld har lidt under under, at de har været så mange - også derfor jeg beholder dem hjemme mindst 3 dage mere end planlagt, for de er ikke sååå store som de “burde” være i mine øjne…
Jeps vores nye bur er fra zooplus, det er sat ned til 700 kr og syntes det er rigtig fin til prisen.
Vi har jo Chang i forvejen fra Pia og han er det skønneste - han er med i næsten alt Linea laver og de elsker det begge
mvh
Gitte
[QUOTE=GitteS;687697]Jeps vores nye bur er fra zooplus, det er sat ned til 700 kr og syntes det er rigtig fin til prisen.
Vi har jo Chang i forvejen fra Pia og han er det skønneste - han er med i næsten alt Linea laver og de elsker det begge
mvh
Gitte[/QUOTE]
men forvent, at der er mere gang i Aikido der er lidt mere go i hunnerne - og så er hun allerede NU ved at udvikle den der “hvad laver du? er det spændende? hva hva hva? må jeg ikke godt se hvad der sker?:yah:
”-personlighed:klapper: