3 år i dag - Helmut den herlige herre

I anledningen af, at Die Herlige Herren fylder 3 år i dag skal I lige have et par billeder af den ene fødselsdagsdreng (der for øvrigt ikke har tænkt sig at blive voksen bare fordi han bliver ældre :uha: )

Jeg kan ikke huske hvad kassen blev købt til, men den har været Helmuts fra den kom ind i huset :slight_smile:

Min smukke blå dreng :hjerte:

Og lige et bonusbillede af den tålmodige, Salû der må finde sig i mangt og meget:

TILLYKKE til Helmut, Heino og Hansi :tillykke::balloner:

Gud, er han allerede så gammel?! :uha:

Stort tillykke til den smukke dreng! :flag:

Stort til lykke :ballon: til din smukke blå dreng :hjerte:

Den kasse er en selvfølgelighed for en som ham. Passer helt perfekt i både størrelse og farve så vidt jeg kan se.

Ej, hvor er han smuk og blå som Bamse :wink:

Tillykke med fødselsdagen til Helmut, Heino og Hansi. I er nogle herlige Herren, selv om jeres navne er merkwürdige… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Stort Tillykke til kønne Helmut :puuuuust::føzda: & stort tak til Salû, for trods alt, at dele sit hjem med ham den blå. Elskelige flotte Salû! :hjerte:

:ballon: Stort tillykke til de dejlige Herrer!:krammegave::tillykke:

:happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday::happybirthday:

Stort tillykke :ballonbamse:

Fra de to her, der har haft samme barndomshjem som Helmut - og fra Tullen, der sympatiserer med Salû og også utålmodigt venter på at den der voksenalder skal indfinde sig hos knægten her i huset :venter:

Tillykke med ham! :flag:

(Sig mig…laver Mette kun katte, der er født midt i juli? :høhø:)

Fantastisk smuk missefødselar

Tillykke med den smukke, blå schlager-mis :flag:

[QUOTE=Diana F;1097797]

(Sig mig…laver Mette kun katte, der er født midt i juli? :høhø:)[/QUOTE]
Creamy er født i januar. Til gengæld er det den 15. - ligesom balladekuldet :ok:

Jeg kan godt lide blå :hjerte:

Tillykke med fødselsdagen :flag:

Min smukke blå dreng :hjerte:

Så sandt som det er skrevet - han er virkelig en pæn bamse!! :inlove:

Stort tillykke med ham! :hjerte:

[QUOTE=Diana F;1097797]
(Sig mig…laver Mette kun katte, der er født midt i juli? :høhø:)[/QUOTE]

Yeps - eller i maj… eller januar… eller marts… eller november… :stuck_out_tongue:

Hehe - ja der må næsten være noget numerologi med i spillet… :tihi:

Men ja, det er lidt spøgst som det ofte falder sammen - men sommerferien ér altså bare et fint tidspunkt at få killinger på… så er man hjemme til at tage imod jo :wink:

/Mette

Helmut takker mange gange for hilsnerne :slight_smile: Han har haft en dejlig dag med masser af hygge, Dreamies og flakse-jagt :slight_smile:

Kassen er naturligvis købt til Helmut! Det kan man da se på dens farve!

Og et (forsinket) tillykke til den dejlige dreng! (og hans bror Hansi)

Stort tillykke med fødselsdagen igår til et dejligt kuld :flag:

Og ønsker om masser af TUN fra kusine Athea

Ih sikke en fin blå pels, han har! Tillykke med fødselsdagen til dig, Helmuth :føzda: