3 Briters første møde med Panic Mouse

Else nævnte det i en anden tråd, og så måtte jeg lige finde disse gamle videoklip frem af gemmeren.

Baggrundsviden: Jeg havde længe ønsket mig Panic Mouse til mine katte, og endelig havde jeg købt den. Helt billig var den jo ikke og jeg glædede mig til at introducere den for mine katte, og håbede bare at den kunne holde til at de gik amok på den.

Her er resultatet:
[video]http://www.kongensgaard.dk/Files/PM_Blaa.wmv[/video]
[video]http://www.kongensgaard.dk/Files/PM_Brite1.wmv[/video]
[video]http://www.kongensgaard.dk/Files/PM_Brite2.wmv[/video]

Og så lige videoen hvor en legesyg killing møder Panic Mouse:
[video]http://www.kongensgaard.dk/Files/PM_Chantal.wmv[/video]

[QUOTE=JKJ;870323]Else nævnte det i en anden tråd, og så måtte jeg lige finde disse videoklip frem af gemmeren.

Baggrundsvidne: Jeg havde længe ønsket mig Panic Mouse til mine katte, og endelig havde jeg købt den. Helt billig var den jo ikke og jeg glædede mig til at introducere den for mine katte, og håbede bare at den kunne holde til at de gik amok på den.

Her er resultatet:
[video]www.kongensgaard.dk/Files/PM_Blaa.wmv[/video]
[video]www.kongensgaard.dk/Files/PM_Brite1.wmv[/video]
[video]www.kongensgaard.dk/Files/PM_Brite2.wmv[/video]

Og så lige videoen hvor en legesyg killing møder Panic Mouse:
[video]www.kongensgaard.dk/Files/PM_Chantal.wmv[/video][/QUOTE]

Æhm, den giver sig til at downloade, hvis jeg trykker på linket, er det meningen? :slight_smile:

Hos mig åbner den i et nyt browser vindue, så kan ikke sige hvorfor den gør det. No idea.

Åh ja, det var virkelig en succes! -xxrotflmao:klapper:

Men Chantal fik da motioneret halsmusklerne… en smule. :høhø:

Tak for gensynet. :ok:

:lol:

Ja, der er unægtelig forskel på dine og mine katte - ikke kun i størrelsen :wink:

Hold nu OP, det var morsomt! :lol:

Tja, du behøver da ikke være nervøs for at den bliver totalt slidt op liiige med det samme…:tihi:
Den kommer vist til at holde i mange, mange, maaaange år endnu…:høhø:

Jeg ødelægger vist (endnu engang) totalt Briters ry ved at vise disse videoer…

Det er bare guld :klapper:

Jette - hvilket ry …? Nå ja, det dér om, at Briter er helt vildt aktive og bare ikke er til at styre på 10 tønder land - det havde jeg lige glemt :stuck_out_tongue:

Næh du, stik den Panic Mouse til et kuld aby-killinger, så skal du se løjer! :smiley:

Ja. Det varer lidt før filmen er læst ind - men det er det værd. :rock:

Kors, Jette, jeg kan godt huske første gang du lagde den ud. Under en overskrift om, at HER var virkelig vild gang i den…

:lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: IH hvor får den bank! … NOT!

Så var der da LIDT mere liv i vores katte da vi en kort overgang havde et tilsvarende legetøj - The Amazing Hyper Mouse…

//youtu.be/ZSlyoGdFNp8

(jeg havde snydt en lille smule og hængt et par piberensere i i stedet for den dødssyge plyskugle der bare sad i enden af stangen oprindeligt…)

Desværre var den kun sjov de første to dage, så blev den totalt ignoreret, så den røg ud under næste større oprydning…

LOL video nr 2 er ginial…Især det der “Helt ærligt det der mener du bare ikke” blik til sidst :lol::lol:

:høhø:Det er godt nok humor på højt plan:tihi:

Det er bare for sjovt :lol:

Hva’ dælen har du dopet de katte med :?

:tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi: :tihi:

Narh - mine briter kan nu godt lege voldsomt (ja altså set i forhold til at de er briter), og de kan også nedlægge skader og duer, så helt inaktive er de nu ikke. Kom med en Da Bird og flere af dem springer som tåber. Men helt vildt aktive er de heldigvis langt fra.

De er skam ikke dopet - de er Briter!

Jeg vælger personligt at tro at de er for kloge til at løbe og springe efter det der. Det liger sådan lidt at de tænker: “Ja ja det kan vi vel godt, men HVORFOR!?!”. Lidt mere naturtro legetøj er nok at foretrække.

Briter bruger ikke energi på hvad som helst - det er absolut ikke alt legetøj der kan få en brite op af sofaen. :slight_smile:

Undskyld, men :klapper::klapper::klapper:

Min ene aby flippede ud bare af at se videoen på skærmen :lol:

[QUOTE=JKJ;871167]
Briter bruger ikke energi på hvad som helst - det er absolut ikke alt legetøj der kan få en brite op af sofaen. :-)[/QUOTE]

Og du burde jo vide det, for du har jo købt ca. ALT legetøj i hele verden til dem :tihi:

Overhovedet ikke. Skønne, skønne katte, der bare tænker sig lidt om, før de slipper selvkontrollen… :smiley: