3-farvet killing uden stamtavle (Aarhus)

Da vi desværre lige har mistet vores smukke Stella, søger vi en social og kælen 3-farvet killing fra omkring 17. oktober.
Vi er udbredte kattemennesker - og vil helt sikkert blive kærlige slaver af det lille, nye væsen :smiley:

Vi søger en killing, der har et socialt sind og er vant til husholdningens lyde.
Kontakt mig på: [email protected] med billeder, etc.

:hjerte: Maiken

Har I evt. besøgt Tingskoven Dyreinternat? De har jo nok en masse dejlige husmislinger der søger nye hjem :slight_smile: prøv især,at se hos www.hittekat.dk - det er Brita (Kamikaze) herinde der står for det :slight_smile: De vokser op i et godt hjem og er vant til lyde, håndtering etc.

De fleste andre herinde opdrætter racekatte, og det virker jo ikke til at være det I søger :slight_smile:

Jeg vil også anbefale Tingskoven . Der får du en neutraliseret mis til billige penge :slight_smile:

En trefarvet hun kan jeg ikke klare, men en creme med hvidt hanmis kan jeg og han er noget af det sødeste og mest vedkommende kat, man kan tænke sig. Han er så vedkommende og social jeg faktisk direkte gør opmærksom på det, for man skal virkelig ønske sig kat, når det gælder ham