3 KatteGale til kattenus hos Hanne (Lindvig)

Hvor er de dejlige !!!

Felini og Felina :hjerte::hjerte::hjerte::love2::love2:
Men stod man for at skulle vælge en af de skønne basser ville det være svært, for de er båre dejlige alle sammen

Tak, Birthe. Det var sødt sagt :ok:

Men var der ikke også et af billederne, hvor man kunne se, at Felina havde en lille bar plet på maven :? :klapper:

Jeg siger også tak - selv om jeg inviterede mig selv :høhø: Super hyggeligt

Det må være Rikke´s værk - hun garanterede ikke for, at Felina havde mere pels når hun havde været der. Mon det er bevidst, så Hanne ikke beholder hende, og hun selv kan få fingrene i hende :lol:

[QUOTE=Winnie Nielsen;911510]Super skøn billedeserie og tekser
Selv tak Rikke, skulle det være en anden gang :)v

Tusinde tak, Birthe :smiley:

Med så skønne mislinger forpligter det, at pelsen holder til en god omgang nusseri :høhø:

Hanne du skal ha tak for invitationen. Det var bare super hyggeligt, og tiden fløj bare afsted :thumbup:[/QUOTE]
Mange tak for roserne af mine billeder :wink:

Ja jeg synes da bestemt vi skal ses igen snart :slight_smile:

Firefox skal jo altid være klar til at gå online:tihi:

Og Fiona er smuk…:besvimer:

Virkelig et smukt kuld

[QUOTE=galath;911619]Tak, Birthe. Det var sødt sagt :ok:

Men var der ikke også et af billederne, hvor man kunne se, at Felina havde en lille bar plet på maven :? :klapper:

Jeg siger også tak - selv om jeg inviterede mig selv :høhø: Super hyggeligt[/QUOTE]
Jo der var et billede, hvor det lignede, at hun havde en bar plet. Mem det havde hun ikke, da vi fik kigget efter :wink:

Winnie jeg vil gøre alt for, at hun lader mig få Felina :hjerte: Men jeg har jo også lige stopklodsen derhjemme :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;911706]

Winnie jeg vil gøre alt for, at hun lader mig få Felina :hjerte: Men jeg har jo også lige stopklodsen derhjemme :-)[/QUOTE]

Ja, det ved jeg. Men du mente os, at med lidt kvindelist kunne han “måske” overtales :tihi:

[QUOTE=galath;911619]
Men var der ikke også et af billederne, hvor man kunne se, at Felina havde en lille bar plet på maven :? :klapper:[/QUOTE]

Jow, jeg så godt billedet, hvor der var en bar plet :uha: og tænkte “damn, så har de alligevel nusset lidt for meget” :tihi:
Nej seriøst, så blev jeg selvfølgelig lidt urolig for, OM der virkelig var en bar plet, som jeg ikke havde lagt mærke til.
Jeg tjekkede selvfølgelig straks Felina (sammen med Rikke) og det viste sig heldigvis, at det bare så sådan ud på billedet pga. måden pelsen lå på. Felina har IKKE en bar plet. Puuuh, jeg blev lige svedt et øjeblik.

Tak for alle jeres søde tilkendegivelser. Jeg synes jo også (i al beskedenhed) at de er vidunderlige - både af sind og skind - men hver høne synes jo som bekendt bedst om sine egne kyllinger :slight_smile: Det er rigtig dejligt, at I andre også synes godt om killingerne.

Nui hvor nogle gode billeder :thumbup:

Det er virkelig et skønt kuld - især Ferrari :wehuu:
Er han hvid på venstre side af næsen, eller er det lyset som driller :confused: Det ser i hvert fald charmerende ud :love2:

[QUOTE=Beydana;911793]Nui hvor nogle gode billeder :thumbup:

Det er virkelig et skønt kuld - især Ferrari :wehuu:
Er han hvid på venstre side af næsen, eller er det lyset som driller :confused: Det ser i hvert fald charmerende ud :love2:[/QUOTE]
Winnie: Ja men jeg er sgi ikke sikker på, at Hanne kan bearbejdes med kvindelist :lol:

Ja Katrine Ferrari har en lille hvid stribe ned af venstre side af næsen - Han er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lækker :hjerte:

Åhh, hvor er de dog bare vidunderligt skønne, de små mislinger :smelter: Hver og én af dem :hjerte:

Dejligt I har haft en hyggelig dag :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;911939]Åhh, hvor er de dog bare vidunderligt skønne, de små mislinger :smelter: Hver og én af dem :hjerte:

Dejligt I har haft en hyggelig dag :)[/QUOTE]
Det er nemlig lige, hvad de er :slight_smile:
Ja vi havde bestemt en rigtig hyggelig dag :slight_smile:

Skønne billeder!! Og de killinger… wow!! Især ham ferrari!!

Så er det vist nu, at man skal skifte til Firefox :cool:

Godt jeg ikke var med :rock: