3 KatteGale til kattenus hos Hanne (Lindvig)

Ja så kom dagen hvor Ingrid (Galath), Winnie og jeg skulle til kattenus hos Hanne (DK Lindvig) - Og sikke en skøn eftermiddag vi fik. Inden vi så os om var kl 18 :slight_smile:

Her kommer en flok billeder af de skønneste mislinger og et par af Ingrid, Winnie og Hanne :slight_smile:

Først katteleg på gulvet :slight_smile: Ingrid til venstre, Hanne i midten og Winnie til højre og mig bag kameraet :slight_smile:

Så skulle vi lige have taget nogle billeder af hele flokken samlet :slight_smile: Og det lykkedes sgi da vist meget godt :slight_smile: Takker for hjælpen med drillepinden Hanne og Winnie :slight_smile:

Vi fik også lige taget nogle billeder af hver enkelt killing :slight_smile:

Her er først den smukke og skønne Ferrari - Jeg vil til hver en tid vælge denne Ferrari fremfor bilen :hjerte::inlove::hjerte: Han er SÅ skøn og er altid en af de første henne og hilse på.

Så et af Firestone :hjerte:

Og et par stykker af Felini - Han skal jo ses fra begge sider, så man også kan se hans fiiiine sorte plet på den ene side :hjerte:

Og så smukke, søde, dejlige og skønne Felina :hjerte::inlove::hjerte: Ja der er vist ingen, der er i tvivl om, hvem mit hjerte banker for :hjerte:
Felina er altid først på pletten, når man kommer ind til killingerne. Hun går lige i :hjertet: på mig hver gang.

Og sidst men ikke mindst et af dejlige Firefox :hjerte:

Så blev det tid til lidt kattenus :slight_smile:

Her Ingrid med Ferrari på skødet og Felina liggende ved siden af sig

Og et af Winnie som nusser en misling i skålen og Felini er nysgerrig :slight_smile:

Al den opmærksomhed fik mislingerne til at gå omkuld én efter én :hjerte:

Firestone i den dejlige kurv :hjerte:

Felina blev nusset i søvn af Ingrid :hjerte:

Felini gik omkuld i fødekassen :hjerte:

Ferrari gik omkuld i den elskede skål :hjerte:

Den eneste der ikke lige var klar til at sove var Firefox :hjerte:

Alt imens vi nussede mislinger havde Hanne dækket det dejligste bord med boller, vafler med is og kaffe/the :slight_smile:

Tusind tak fordi du indbød til denne super hyggelige eftermiddag Hanne.
Jeg vil også takke Ingrid og Winnie for nogle super skønne timer i dejligt selskab :slight_smile:

That’s it for now :slight_smile:

Åh… Skønne billeder! :hjerte:

Hvor er det dejlige billeder af jer alle sammen, båder mennesker og misser :inlove:

:smelter:

jeg er da bare HELT færdig :besvimer:

Virkeligt gode billeder - ikke mindst gruppebillederne af det smukke kuld.:hjerte: Tak. :smiley:

Mange tak Finn :slight_smile:
Ja de er SÅ smukke og det er de bestemt også i sind :hjerte:

Hold nu op hvor er de skønne :wehuu::wehuu::wehuu:

Mange tak :slight_smile:

:smelter: Øj de er gode de billeder

Og hvor er det kært at Ferrari sover i skålen :hjerte:

Mange tak Birthe :slight_smile:

jeg er da bare HELT færdig :besvimer:[/QUOTE]
Ja Regitze og når man først møder dem IRL, så :smelter: man endnu mere, for de er bare SÅ skønne i sind også :hjerte:

Det er nemlig lige, hvad de er - Hanne laver nogle super skønne mislinger :hjerte:

1000, 1000 tak for de dejlige billeder Rikke (Mammarazzi) og for de sjove tekster.

Som I nok kan læse fik de 3 damer fik nusset killinger til den helt store guldmedalje, og jeg krydsede fingre for, killingernes pelse holdt :tihi: og at jeg ikke pludselig stod med 5 stk. sphynx-look-alike’s :høhø:

Jeg troede egentlig at killingerne ville gå om kuld resten af dagen, men NIX … der er stadig fuld skrald på i killingeværelset.

Skønne billeder :smiley:

Og ih - ham Firefox bliver da mere og mere skøn :smiley:

[QUOTE=DK Lindvig;911446]1000, 1000 tak for de dejlige billeder Rikke (Mammarazzi) og for de sjove tekster.

Som I nok kan læse fik de 3 damer fik nusset killinger til den helt store guldmedalje, og jeg krydsede fingre for, killingernes pelse holdt :tihi: og at jeg ikke pludselig stod med 5 stk. sphynx-look-alike’s :høhø:

Jeg troede egentlig at killingerne ville gå om kuld resten af dagen, men NIX … der er stadig fuld skrald på i killingeværelset.[/QUOTE]
Det var skam så lidt :slight_smile:

Nææææ de fik da sovet ud, imens vi fik kaffe :tihi:

Psssst - Rikke, du har byttet om på navnene på Firefox og Firestone.
Firestone er ham med de hvide ørespidser :høhø:
Meeen jeg kan godt forstå, at man kan tage fejl, for de ligner altså hinanden meget (og navneforvirringen er en mindre detalje)

[QUOTE=DK Lindvig;911459]Psssst - Rikke, du har byttet om på navnene på Firefox og Firestone.
Firestone er ham med de hvide ørespidser :høhø:
Meeen jeg kan godt forstå, at man kan tage fejl, for de ligner altså hinanden meget (og navneforvirringen er en mindre detalje)[/QUOTE]
:tihi: Sorry jeg mente du sagde omvendt :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;911459]Psssst - Rikke, du har byttet om på navnene på Firefox og Firestone.
Firestone er ham med de hvide ørespidser :høhø:
Meeen jeg kan godt forstå, at man kan tage fejl, for de ligner altså hinanden meget (og navneforvirringen er en mindre detalje)[/QUOTE]
Så er det rettet :slight_smile:

Firestone er godt nok nuttet, åh da:hjerte:

Årh hvor ser det hyggeligt ud! Og så lille Firefox altså… suk

Det var bestemt lige, hvad det var :thumbup:

[QUOTE=DK Mammarazzi;911383]
Jeg vil også takke Ingrid og Winnie for nogle super skønne timer i dejligt selskab :)[/QUOTE]

Super skøn billedeserie og tekser
Selv tak Rikke, skulle det være en anden gang :slight_smile:

Tusinde tak, Birthe :smiley:

[QUOTE=DK Lindvig;911446]1000, 1000 tak for de dejlige billeder Rikke (Mammarazzi) og for de sjove tekster.

Som I nok kan læse fik de 3 damer fik nusset killinger til den helt store guldmedalje, og jeg krydsede fingre for, killingernes pelse holdt :tihi: og at jeg ikke pludselig stod med 5 stk. sphynx-look-alike’s :høhø:

Jeg troede egentlig at killingerne ville gå om kuld resten af dagen, men NIX … der er stadig fuld skrald på i killingeværelset.[/QUOTE]

Med så skønne mislinger forpligter det, at pelsen holder til en god omgang nusseri :høhø:

Hanne du skal ha tak for invitationen. Det var bare super hyggeligt, og tiden fløj bare afsted :thumbup: