3 moderløse mislinger

Søndag d. 2. august hentede jeg 3 killinger, hvis mor var kørt ihjel. De der ringede opdagede killingerne fordi de små pus jo var sultne. Mormis var vild og killingerne skulle jo fanges. Killing nr. 1 var nem at få fat i og han sad også lige så stille i min favn uden at hverken gøre modstand eller ryste. Hans to søskende måtte vi fange med handsker på og nr to der blev fanget bed da også igennem en finger (ikke min). Herhjemme gemte de sig og jeg har brugt oceaner på at lege med dem, lokke og serverer lækkert mad. Tydeligt er kyllinge inderfiletter lavet i mikroovnen favoritmad men Lux kan også gå an, Den første uge var de i gæsteværelset med krog i døren så de kunne fornemme mine andre mis. Og så blev Sigariah præsenteret for dem sidste week end. Hun er den mest fantastiske kat man kan tænke sig og nu er de moderløse mislinger ikke moderløse mere for hun gør alt en missemor skal gøre når hun er en optimal mor. Hun lader dem også alle patte og hun slikker dem og ligger og sover med dem. Nr. 1 som er en han er helt som en velopdrættet killing skal være og han er noget af det sødeste man kan tænke sig og kan køsse som få. Nr to der er af hunkøn er også ved at tø op og hun leger på livet løs med det sidste skal lige på plads for hun kan stadig finde på at løbe ind under sengen når jeg kommer gående og det samme gælder nr 3, men de puttede hele natten hos mig i sengen sammen med Sigariah og i morges var der dømt fræs hen over mig, men så kom eg da på arbejde til tiden. Jeg har valgt ikke at tage dem til dyrlægen før de er helt trygge og menneskevante og dèt fordi de ingen lopper har og ørene er fine og de ser sunde og fine ud. Men de kommer afsted om en god uge når de skal vacc. 1. gang. Engang til oktober bliver de til Simba’er og Savannah og så må der gerne være gode hjem til dem. Jeg har valgt 3. juli til deres fødselsdag velvidende de nok er 4-8 dage ældre, men heller det så jeg er stensikker på de ER gamle nok. Billeder kommer om lidt

Her er de så smuklingerne :slight_smile: sammen med deres reserve-mor :hjerte:

Idag er der bestilt tid til de tre bamdutter. De skal til dyrlægen på næste onsdag. Til den tid MÅ hunnen (den mest hvide) være helt 100% social. Hun putter i sengen, men er ikke helt tryg endnu. Hvis jeg laver en hurtig bevægelse eller laver larm, reagerer hun stadig. De to andre er 100 % bamdutter. Imorgen får de besøg af en journalist fra en af lokalaviserne. Og så har de bare at opføre sig ordenligt:tihi:. Vejede nr 3 i går og han vejer over et kilo:uha:

Neeej en kat med hat :smiley: Ih de er søde Brita - pøj pøj med dem :slight_smile:

Du burde med på den nye internatkatside med hittekat…

Hittekat ER skam på Kristoffers hjemmeside

Lige for at høre… Må de blive gårdkatte?

Som jeg bedømmer dem lige nu vil hunkillingen bedst egne sig som gårdmis. Men meget kan jo ske frem til begyndelsen af oktober hvor de må komme hjemmefra.

Så fik Simba 91 og 92 nyt hjem. Og det er intet mindre end over perfekt. To SÅ søde og kærlige voksne (omkring 60) og et stort hus og en løbegård. Jeg er ikke bare glad men henrykt. De bor i Galten så jeg kan endda besøge de to bamdutter. De er eneste mis for selvom der er en løbegård så er det fordi den er lavet til den mis de mistede tolv år gammel for en måned siden (nyrene). Manden havde en håndfuld spørgsmål og han havde selv vådmad med for jeg skulle se hvad de fodre med. Det er tydeligt det er mennesker der både gør OG ved en del mere end normen…HURRA