3 smukke "sørøverbørn"

3 smukke sørøverbørn søger nye hjem efter sommerferien, fra ca. 15. august. Deres mor er en yndig og foretagsom og åbenbart lidt løs på tråden hellig birma, der har ladet sig forlove med deres far, som er en af nabolagets irriterende sigøjnere!! Der er 2 piger - en sort makreltabby og en sort klassisk tabby (Sally Sørøver og Ronja Røverdatter), samt en dejlig dreng der er blå med hvis blis, bug og de skønneste sokker - han hedder ikke noget endnu :slight_smile: De er i den grad hverken planlagt eller ønsket, men de er nu meget kønne alligevel :slight_smile:
Kun til gode, fast hjem! De vil når de flytter være vaccineret 2 gange, neutraliseret samt chipmærket og registreret i det danske katteregister. Prisen er kr. 3000,- pr. stk. Henv. [email protected]

!

18 Synes om

Uha, det er godt, at jeg kun må have de 2, jeg har. Ellers havde jeg nuppet dem alle 3 på stedet :heart:

Og dæleme også godt, at vi kun kan tilbyde fritløb - og i øvrigt ikke skal ha’ flere katte…
F*ck, ham den lille no name er cute! :heart_eyes:

Han fik navn af en kollega i løbet af eftermiddagen - Pelle Pirat :slight_smile: Ja, han er sød - jeg tror vi skal sende ham over til Tante Tut, der med 100% sikkerhed har hans 2 halvsøskende fra sidste år, hvor den skide sigøjner formåede at imprægnere en af europepigerne!
VH
Susanne

6 Synes om

image

Aws! … det var det jeg var bange for, at han kom til at ligne Miden :wehuu:

2 Synes om

Og det gjorde han jo så - what’s not to like…? :sunglasses::grin:

2 Synes om

Ronja Røverdatter er stadig ledig til god familie :slight_smile:

3 Synes om