Det kræver gode nerver at bo sammen med burmesere
Faktisk startede jeg mest optagelsen for at optage Anyas ret specielle lyd, men den viser også meget godt, hvor store - og ikke mindst (over)modige, de er blevet
Det kræver gode nerver at bo sammen med burmesere
Faktisk startede jeg mest optagelsen for at optage Anyas ret specielle lyd, men den viser også meget godt, hvor store - og ikke mindst (over)modige, de er blevet
Hold da op hvor de kan, de 3. Og min lille kat, Ami, gik da helt amok til det der miawen, der er i starten.
Men hun bliver jo også beskyldt for at have noget Burmeser i sig.
Ja, det er ikke højdeskræk, de lider af, de små. Men de er da ikke spor overmodige - det gik jo fint :høhø:
Stod du klar nedenfor til at gribe dem?
Nøj, hvor de kan - men hvad er den sorte “kasse” med knopper, de myldrer rundt ovenpå?
(Meget mørk og utydelig på min skærm).
[QUOTE=Temple Bar;559724]Det kræver gode nerver at bo sammen med burmesere
Faktisk startede jeg mest optagelsen for at optage Anyas ret specielle lyd, men den viser også meget godt, hvor store - og ikke mindst (over)modige, de er blevet [/QUOTE]
Herlig video. Selv om det ser lidt farligt ud for os, så har de da helt styr på det.
Ikke denne gang - men jeg har skam stået der På den anden side må jeg også erkende, at enten har de adgang til soveværelset eller også har de ikke og jeg ved, Fanny mestrede systemet et par dage efter at være flyttet ind.
[QUOTE=Mega;559786]Nøj, hvor de kan - men hvad er den sorte “kasse” med knopper, de myldrer rundt ovenpå?
(Meget mørk og utydelig på min skærm).[/QUOTE]
Ja, mine videooptagelser er desværre knap så tydelige i kunstigt lys Det mørke, de går på, er rækværket til hemsen, så det er ca. 2½ cm bredt. Det afholdt dog ikke Fanny fra at gå deroppe, da hun kun gik på 3 ben sidste forår…
Ja, jeg går ud fra, der er to muligheder. Enten at acceptere det med de risici, det indebær - eller at pille det hele ned. Det er mit indtryk, at burmesere er nogle rigtige klatrekatte. Men det så nu alligevel lidt drabeligt ud, da den ene af de små abekatte (Amaretto?) kravlede op ad selve rækværket
Burmesere vil ooooooop og har de en bare rimelig sandsynlig mulighed, så benytter de sig af den Det er Ana, der kravler og det er lige netop det stunt, der har gjort, at jeg tidligere har stået nedenunder klar til at gribe. De kan sagtens hoppe fra den øverste hylde og op på rækværket uden at risikere at falde, og der er da også ret godt mellemrum mellem brædderne i rækværket - meeeeen alligevel
FED video…og lækre mislinger
Ja, det kræver stærkte nerver at bo sammen med killinger i den alder, jeg har tit og ofte hjertekvababbelse, når der lyder høje bump efter fald ned fra hylden under loftet på mit kradsetræ i stuen…
KH
Linda