3. tråd. Kan Skattekat undvære os?

:?:?:?

Kan Skattekat undvære os i en hel uge ??

Hvad tror du ??

Jeg tror, at hun finder en Pc et sted deroppe og så har vi balladen igen.

:rock::rock::rock:

Jeg tror altså også at hun bliver nødt til at finde en PC mens hun er der :slight_smile:

Jeg er da helt sikker på at hun ikke kan undvære kattegale i en hel uge :uha:

Selvfølgelig kan hun ikke undvære os… hun finder nok lige et par minutter, så hun kan plage os igen -høhø

nu ved jeg ikke hvornår hun rejste :slight_smile: men hun var da på igår aftes :slight_smile:

Hun rejser idag :slight_smile:

Hun er simpelhen for nysgerrig, hun skal ind og lure på hvad der sker:)
Knus Elin

Findes der overhovedet pc´ere på Island???

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Tror hun kommer ind og lurer :slight_smile: Hehe

Jeg tror bestemt også hun lige skal ind og lure;-)

Jaaa selvom økonomien er gået bankerot så kan der vel stadig opstøves en lille pc eller 2 som hun kan låne og skrive fra :rock:

[quote=Eva;110454]Findes der overhovedet pc´ere på Island???

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Det gør der, og det hedder så en tölva :smiley:
Der må som bekendt :? ikke være fremmedord i islandsk, så al ny teknik får islandske betegnelser (tlf hedder f eks simi, der, så vidt jeg husker, betyder tråd eller snor).
Tölva huskede jeg, fordi det morsomt nok hedder sådan, fordi der i den gamle mytologi fandtes en slags spåkone, der hed noget i den retning, og man mente, at pc’er var noget med fremtid (selvom de ikke kan spå -LOL) Og læreren syntes, at det valg af navn var helt hen i vejret -LOL

[quote=MiSi;110929]Det gør der, og det hedder så en tölva :smiley:
Der må som bekendt :? ikke være fremmedord i islandsk, så al ny teknik får islandske betegnelser (tlf hedder f eks simi, der, så vidt jeg husker, betyder tråd eller snor).
Tölva huskede jeg, fordi det morsomt nok hedder sådan, fordi der i den gamle mytologi fandtes en slags spåkone, der hed noget i den retning, og man mente, at pc’er var noget med fremtid (selvom de ikke kan spå -LOL) Og læreren syntes, at det valg af navn var helt hen i vejret -LOL[/quote]

Nå, men så finder hun såmænd nok en tölva, så hun kan grifle lidt.

-LOL-LOL-LOL

Spåkonen i nordisk mytologi er sikkert en vølve.

[quote=Eva;110980]
Spåkonen i nordisk mytologi er sikkert en vølve.[/quote]

Den tanke strejfede også mig, men det er vist ikke hende, der er forlæg for ordet for pc, så vidt jeg husker. Det er noget med at verbet for at spå hedder noget i den retning - tilstår, at jeg ikke husker det nøjagtigt. Skal spørge min lokale vidensbank :wink: ( En arbejdsløs dr phil, intet mindre - at han ikke er fastansat på uni er en skandale - det kan jeg tale længe om :slight_smile: )

Årh det tror jeg godt hun kan klare :smiley:

Når man tænker på hvor meget hun skal have snakket og al den shopping hun skal på, så tror jeg altså slet ikke hun får tid til at kigge ind her :smiley:

:uha::uha::uha:

Jamen… det er jo Skattekat, så hun burde kunne shoppe, tale, være til fest, ordne have, pakke gaver ind, gå til frisøren, nusse katte, vaske op, sy lidt tøj, læse avis, møde familien OG være her på én og samme tid.

:tihi::tihi:

Hold da op, hvor er Skattekat glad for at være tilbage igen.

Nu skal hun så bare have læst alle de indlæg igennem, som hun er gået glip af, fordi hun absolut skulle fjase rundt på Island.

:p:p:p:p