3 uger og bare så yndige

Man syntes jo altid at de killinger man har er åh sååååå. Det kuld Mie har slår alligevel alle andre med hensyn til sølvet. De tegner til at blive de flotteste sølvkatte jeg længe har lavet hvad angår sølvet. Selv Hera må stramme sig an hvis hun skal bevare førstepladsen.

VUrder selv.

Pippa kom som sædvanlig ikke med til fotiografering.
Sommer

Det er vist lettere at se i soveværelset end på billederne. ØV

Prøv at tage billeder hvor du har ryggen til vinduet :slight_smile: Lige nu har du modlys på billederne, det gør det meget sværere at tage billeder med ordentlige kontraster…

Men jo, de ser da ganske fine ud i sølvet :slight_smile: (svært at se på billederne som du selv siger)

[QUOTE=Eife;689396]Prøv at tage billeder hvor du har ryggen til vinduet :slight_smile: Lige nu har du modlys på billederne, det gør det meget sværere at tage billeder med ordentlige kontraster…

Men jo, de ser da ganske fine ud i sølvet :slight_smile: (svært at se på billederne som du selv siger)[/QUOTE]

Det jeg kæmper mest med er at de f… kamera nægter at fokusere på noget der er lige foran det. Killingerne fræser jo rundt og går jeg det skridt tilbage som jeg rent faktisk sku for at få et godt billede dratter de måske på gulvet imens. Det dur jo ikke.

Lige precis med det jeg vil vise er et billede fra nakken det der viser det jeg vil vise. Så det er bare en ommer men se dem kan man da.

Den kan jeg da slet ikke stå for :love2: :hjerte: :love2:

[QUOTE=Babette;689416]Det jeg kæmper mest med er at de f… kamera nægter at fokusere på noget der er lige foran det. Killingerne fræser jo rundt og går jeg det skridt tilbage som jeg rent faktisk sku for at få et godt billede dratter de måske på gulvet imens. Det dur jo ikke.

Lige precis med det jeg vil vise er et billede fra nakken det der viser det jeg vil vise. Så det er bare en ommer men se dem kan man da.[/QUOTE]

Træls med kameraet, men uanset hvor godt det er til at fokusere, så vil du ikke få gode kontraster, men kun slørede billeder rent farvemæssigt, når du tager dem i så kraftigt modlys som lige op af et vindue :slight_smile:
Men kan du ikke sætte dem på gulvet? :slight_smile: Så kan de jo godt stavre lidt rundt, uden at falde ned… Og du kan have ryggen til lyset, og få trådt det skridt tilbage :slight_smile:

Jeg må jo se hvad jeg kan gribe til.

Hvor jeg kender det - men bare med en 17-årig! Milly har en idé om, at hun skal komme hen til mig, hver gang jeg retter kameraet mod hende, så utallige er de uskarpe billeder, jeg har måttet kassere med hende. :smiley:

Men et andet tips, der måske kan hjælpe, er at lade være at gå for tæt på. Billeder til KG og nettet i øvrigt behøves jo ikke at være større end 640 x 480 pixels, så hvis kameraet tager billederne på f.eks. 3648 x 2736 som mit, kan jeg nøjes med et lille udsnit - og fordi jeg har taget det på større afstand, er det ikke lige så kritisk, at katten flytter sig.

p.s. Det er noget dejligt arvesølv du har, Babette. :slight_smile:

Nu har jeg boet sammen med cameraet i de sidst ca. 5 år så jeg burde jo kendes dets muligheder.

Jamen, så undskyld, jeg blandede mig. :surrender1:

Jeg har altid haft en svaghed for sølv :tihi: men er ellers enige med andre i, at man får bedre billeder når de ikke tages op imod et billede :høhø:
Det kan så være svært at få killingerne til at flytte sig.

Et godt tip er at sætte dem på sengen og se om man kan fange dem der.