3 x 10 år

I går fyldte killingerne 10 år :hjerte: Som tiden flyver :surrender1:

2006:

10 år (og lidt for mange kg.:ups:) senere:

Akeleje bagest, Rufus midt og Nimbus forrest.

Kæmpe tillykke små basser :hjertehop::flag: Tak for alle årene og må der komme mange flere endnu :wehuu:

Nåååh TILLYKKE med de små basser , ja 10 år går hurtigt :wink:

Stort tillykke :slight_smile:

Tillykke med dem :flag: Hvor er de skønne :hjerte: Jeg vidste ikke, du havde sådan en hel familie :slight_smile:

Deres mor var en højdrægtig hittekat, som jeg tog i pleje. Tror kun hun havde været her et par dage, inden killingerne blev født. Og det var så meningen at jeg kun ville beholde en enkelt killing…:ups: Men det blev omvendt - kun moderen og 1 killing fik nyt hjem. Resten groede fast her :høhø:

Tillykke med dem - Jeg kan se at Nimbus stadig har sin lyse næse ( eller rettere lysere)

Ja, det voksede han aldrig fra :slight_smile:

Hvor er de søde og fine alle sammen :smiley: Tillykke med de 30 år!

Et stort tillykke til trillingerne med fødselsdagen. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

Hold da op…er det virkelig snart ti år siden jeg var til killingenus med grønskollingerne.

Tillykke med fødselsdagen Rufus, Akeleje og Nimbus. Ti år er ingen alder og I holder jer godt :tihi:

Et stort tillykke med trillingernes 10 års fødselsdag!! :flag::flag::flag:
Det er alt for sjældent du viser billeder - så skønt med et gensyn :hjerte::hjerte::hjerte:

Det kender jeg altfor godt, her var det dog mor og to killinger der kom ud i nye hjem … B’erne fylder 8 til sommer :smiley:
Stort tillykke til dine ‘‘små’’