I går fyldte killingerne 10 år
Som tiden flyver :surrender1:
2006:
10 år (og lidt for mange kg.
) senere:
Akeleje bagest, Rufus midt og Nimbus forrest.
Kæmpe tillykke små basser ![]()
Tak for alle årene og må der komme mange flere endnu ![]()
I går fyldte killingerne 10 år
Som tiden flyver :surrender1:
2006:
10 år (og lidt for mange kg.
) senere:
Akeleje bagest, Rufus midt og Nimbus forrest.
Kæmpe tillykke små basser ![]()
Tak for alle årene og må der komme mange flere endnu ![]()
Nåååh TILLYKKE med de små basser , ja 10 år går hurtigt ![]()
Stort tillykke ![]()
Tillykke med dem
Hvor er de skønne
Jeg vidste ikke, du havde sådan en hel familie ![]()
Deres mor var en højdrægtig hittekat, som jeg tog i pleje. Tror kun hun havde været her et par dage, inden killingerne blev født. Og det var så meningen at jeg kun ville beholde en enkelt killing…
Men det blev omvendt - kun moderen og 1 killing fik nyt hjem. Resten groede fast her :høhø:
Tillykke med dem - Jeg kan se at Nimbus stadig har sin lyse næse ( eller rettere lysere)
Ja, det voksede han aldrig fra ![]()
Hvor er de søde og fine alle sammen
Tillykke med de 30 år!
Et stort tillykke til trillingerne med fødselsdagen. ![]()
:fløde1:
:fløde1:
:fløde1:
:fløde1:![]()
Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian
Hold da op…er det virkelig snart ti år siden jeg var til killingenus med grønskollingerne.
Tillykke med fødselsdagen Rufus, Akeleje og Nimbus. Ti år er ingen alder og I holder jer godt ![]()
Et stort tillykke med trillingernes 10 års fødselsdag!! ![]()
![]()
![]()
Det er alt for sjældent du viser billeder - så skønt med et gensyn ![]()
![]()
![]()