Chardonnay nåede desværre ikke at spise ret meget af den pose tørfoder vi fik med hjem fra dyrlægen, så den kan komme videre til en anden kat, der kan have glæde af den.
Der er spist et par håndfulde og den har været opbevaret mørkt og køligt de par uger den har været åben.
Der kan aftales afhentning/levering i Skanderborg, Galten, Horsens og Århus.
Tænker at jeg gerne vil have 250,- for den
Jeg bor for langt væk, ellers havde jeg hapset den …
Kodak skal have urinary-foder på grund af hans blæreproblemer, men jeg giver det til alle tre, for at gøre mit liv lettere ![]()
Hvis der kan skaffes en stafet, siger du bare til ![]()
Anne og jeg planlægger at komme til Sjælland i oktober til udstilling. Vi kan sikkert godt have den med ![]()
Hvor er den udstilling?
Ølstykke den 18.+19. oktober ![]()
Øv, det er langt væk, så der kommer jeg nok ikke.
Vi kan evt prøve at time det så vi mødes ved motorvejen et sted?
Hvornår kører I mod Sjælland?
Hvis I kører fredag aften, kan jeg mødes med jer der … men ellers ville det være bedst for mig, at mødes når I kører hjem fra udstillingen om søndagen …
Undskyld @NinaA … hvis andre har budt på foderet, skal du bare sælge ![]()
Det bliver nok kun én dag og over og hjem samme dag.
Hvis I gider køre fra i Slagelse på vej hjem, så kan jeg mødes med jer der …
Det gider vi helt sikkert godt at gøre ![]()
![]()
Jeg har ikke sat det til salg andre steder endnu. Syntes at i herinde skulle have budet først ![]()
@Katho hvor er det nemmest for dig at få fat i foderet? Synes jeg har en ide om at du bor i Århus N?
Jeg mangler dit nummer, så jeg kan swipe penge til dig ![]()
Ja, jeg bor tæt på Århus N. Du er syd for Århus?
Jeg sender posen med Eva K i dag, så kan hun svinge forbi dig ved lejlighed, eller du kan hente den hos hende.
Super, jeg skulle lige til at spørge om I ikke tit så hinanden ![]()
Jeg måtte aflyse aftalen med Nina idag, men tænker vi ses inden oktober uanset
@Skattekat Nu er foderet overdraget til Eva, så hun eller Kamilla kan tage det med til udstillingen og Kamilla kan aflevere det til dig på hjemvejen.
@Eva_K , vil du lukke tråden her?