4 breve godt vådfoder til en flad 10'er!

Og Irma Amager Centret havde til 13 kr. pr. pakke.
Havde, skriver jeg - for efter at jeg har været derinde, er der kun nogle enkelte pakker med fisk tilbage :wink:

Plejemisserne er svært begejstrerede for dem som natmad.

Hvordan gik det egentlig??
Fik I lavet kattegaletræf i Superbest og fik I hamstret en masse foder??

:yah::yah::yah:

[quote=Sannela;469736]Hvordan gik det egentlig??
Fik I lavet kattegaletræf i Superbest og fik I hamstret en masse foder??

:yah::yah::yah:[/quote]

det gik fint… Fik min missemad… :slight_smile: Simon var dog smutter hjem så fik kun hilst på hans søster :thumbup:

Nå, æv så…ingen kattegaletræf.
Men godt du fik hamstret…

[quote=Sannela;469758]Nå, æv så…ingen kattegaletræf.
Men godt du fik hamstret…[/quote]

nej kattetræffet må blive en anden god gang :thumbup:

Det er med beklagelse at jeg har fundet ud af hvorfor maden var så billig.

Varen udgår desværre af vores sortiment, fordi vores leverandør SuperGross, ikke mener at det er et produkt der kan betale sig at købe mere hjem af. :ked:

Det beviser blot endnu engang skaden der sker når folk er ligeglade med deres katte, og giver dem lorte-produkter, fordi de er billigere.
Resultatet bliver derfor at det ikke kan betale sig for butikkerne og producenterne at sælge fornuftigt kattemad.

Dog kan man stadigvæk få Whiskas Mmmmm i enkeltstyk-breve, men de koster så 7,50 stykket, og det er væsentlig dyrere end at købe de større pakker med flere breve i :frowning:

På zooplus kan man købe en 12-pack til 40,84 kroner.

I england hedder det dog ikke “Whiskas Mmmmm”, men istedet “Whiskas Oh so…”

Desuden har de mange flere smags-variationer end vi har her i Danmark :slight_smile:

Så der tror jeg at jeg køber fra fremover.
Jeg kunne selvfølgelig os bare købe Lux, men Victor er ret vild med Whiskas Mmmmm :stuck_out_tongue:

Victor - At købe lidt af hvert og varierer tror jeg er bedst, så både LUX, og Whiskas er sikkert meget godt… Når du alligevel køber på zooplus så overvej evt nogle af deres andre vådfoder mærker? Bozita og nogle af de andre gode :slight_smile: