4 killinger søger hjem

Jeg fik disse fantastiske fire ind på klinikken, da der ikke var plads til dem der hvor de kom fra. Jeg har så valgt at give dem en chance, og de hygger sig nu hjemme hos mig.
Prisen for hver kat er 200 kroner, som blot skal dække de udgifter jeg har med dem. Killingerne befinder sig tæt ved Aalborg.

De her er Freja. Hun er kuldets mindste pige, men hun har et stort hjerte. Hun var den der tog længst tid om at komme ud af hendes skal, men jeg skal love for at hun har taget revanche. Derudover er hun ret madglad, så jeg regner ikke med at hun bliver ved med at være den mindste :slight_smile:

Anna er kuldets anden pige. Hun er meget fremme i skoene og gerne den første der indtager et nyt rum. Hun spinder som en lille traktor og laver gerne ballade hvor hun kan slippe afsted med det.

Her er Nikolaj. Han er den største i kuldet og også meget fremme i skoene. Sammen med Anna kan der blive krudtet godt af i vores lange gang. Han er en rigtig rod, og den første til at kravle rundt på os mærkelige mennesker.

Olof er kuldets kælepot. Han blotter maven for at godt ord og forlanger kæl! Han er desuden rigtig god sammen med Freja, selvom han nogle gange tumler lidt for meget til hendes smag.

Alle katte har fået ormekur og får i denne uge deres første vaccine. I kan kontakte mig enten på PB her eller på mail: [email protected] hvis der er interesse for killingerne.

Hvis ikke jeg allerede havde LouLou, ville jeg sige HAPS

Men de er skønne alle 4 … håber du finder gode hjem til dem :hjerte:

Ja hun er simpelthen også en charmetrold. De har boet hos os en uges tid nu og jeg har virkelig lært dem at kende. Skønne basser!

Ej hvor er hun altså skøn! Og så helt endda uden at have striber! :uha: :tihi:

Og hende her ligner godt nok Susanne W’s Søren Sko, og magen til sjov spilopmager skal man vist lede længe efter :tihi:

Hvis ikke man med sikkerhed vidste at han for længst har afleveret kronjuvelerne, så kunne man godt have ham mistænkt for at have aktier i det :slight_smile: Nu mangler jeg jo ikke flere katte lige nu, men HVIS jeg havde, så kunne jeg hurtigt falde med et brag for ham der!

Bliver de ikke neutraliseret før salg?

Alle killinger har fået nyt hjem. Tråden må lukkes :slight_smile: