4-kløveret 2½ uge gamle

Jeg tog nogle nye billeder af 4-kløveret i går, de bliver skønnere og skønnere med hver dag der går -love -love

Lille-Bjørn …

Frk. Flamme …

Bambino …

Garfield …

Frk. Flamme og Garfield … (Bambino titter lidt op imellem dem)

Frk. Flamme, Bambino og Garfield …

Alle fire …

Bambino og Garfield …

Se størrelsesforskellen på Bambino (den mindste i kuldet) og Garfield (den største)

Jeg er kommet i tvivl om kønnet på Bambino … Lene sagde at h*n ar en dreng, men så er bollerne ihvertfald ikke lige så store som på de andre drenge …

Nååå hvor er de søde og jeg elsker bare deres udtryk i ansigtet -forelsket

Ja de bliver da også skønnere og skønnere -forelsket -forelsket -forelsket

de er vidunderlige - jeg er fortabt her… Gitze savle…

Åhhh jeg elsker Bambino!!! -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

NUUUIIIII hvor er de fine, sødde og nuttede…liiige til at køsse på.
-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

De er rigtig dejlige alle sammen -love -love

De ER helt vidunderlige -love og så er de så småt ved at være frække osse, der er nogle små brydekampe og en gang har jeg set mor Yrja lægge sig imellem for SÅ kunne det være nok :smiley:

Yrja er en supermor, en rigtig hønemor der passer godt på sine børn … efter fotosessionen den anden dag, så det sådan her ud …

De var jo møgbeskidte efter at jeg havde rørt ved dem alle sammen … :stuck_out_tongue:

Hvorfor bor du også SÅ langt væk. Jeg kunne godt nok GODT tænke mig at komme og køsse på dem allesammen…også selvom jeg derved sætter Yrja i arbejde…for det bliver de jo i den grad klamme af -høhø

For hulen da hvor tiden flyver afsted -what
De er bare super nussede, og lige til at knuselske -forelsket
Hende tortie mislingen har det smukkeste ansigt og hvilket udtryk -forelsket

Nåååååårh hvor er de skøøøøøøøønne!

Er heeelt forelsket i frk. flamme - damn hun er SKØN

Jamen, så må jeg køsse dem for dig -love -love -love -love … og Yrja har jo ikke så mange andre pligter her i huset, så hun må bare vaske videre … -høhø -høhø

Hvor er mormis og børn da bare dejlige -forelsket

Både Frk. Flamme og Bjørnen har nogle meget fine tegninger i hovedet! Og røde killinger ER bare skønne -forelsket
Du har virkeligt været heldig med det kuld…

Åhhh… de er da helt vidunderlige -lovelove

De er bare såååååååååå dejlige -savle -savle -savle

Tak alle sammen [bigloony]

De ER overskønne -love og det bliver med tårene skvulpende ned ad kinderne at jeg om ikke sååå forfærdelig mange uger, må skrive en salgsannonce -ked

Men det bliver jeg nødt til, for 8-9 katte i mit (lejede) lille hus og med min økonomi -what … det går virkelig ikke :S