4. plads i fotokonkurrence (Sverige)

Har lige fået en mail fra “Föreningen Bengalkatten”

Hej du har kommit på 4:eplats i Föreningen Bengalkattens fototävling.Grattis! Du vinner semics kattkalender 2014.Eivors motivering "här kommer guldglittret fram fantastiskt bra.Dramatik på skuggpartiet där morrhåren framhävs. Imponerande bra färger.tidningen kommer postas på måndag.
Ev kommer föreningen trycka upp en kalender med de bästa bilderna i fototävlingen o ber om ditt godkännande i så fall på att använda ditt foto.
Trevlig helg
Hälsningar
Katrin Björksten

:thumbup:

Det er det her foto

:slight_smile:

Det er også et dejligt billede af ham :hjerte:

Tillykke :slight_smile:
Det er også et rigtig flot billede!

Stort tillykke :flag: - det er da også et fantastisk flot billede, du har taget. Eller snarere - endnu et. :smiley:

Tillykke Pia! Det er også et flot billede af en lækker kat :thumbup:

Det er også et skønt foto med dejlige farver!

:flag::hjertehop::flag:

Tillykke !

Jeg kunne da godt tænke mig at se vinderbilledet, når dit fantastiske billede kun blev nr. 4

Tillykke Pia, det er også et rigtig godt billede :slight_smile:

Mange tak for roserne allesammen :slight_smile:

Tillykke !

Jeg kunne da godt tænke mig at se vinderbilledet, når dit fantastiske billede kun blev nr. 4[/QUOTE]

Ihhh tak Tut, jeg har ikke set de andre, jeg vil tro de alle kommer i bladet, som kommer i næste uge.

Jeg skal forsøge at huske at tage et foto (eller scanne) bladet og poste billedet/billederne her.

:slight_smile:

Tillykke. Smuk misser :hjerte:

Det er da godt nok længe siden det her, men har fået kalender i dag, hvor Smukke Charley er i, derfor kom jeg i tanke om den.

De andre billeder, nr 1, 2 & 3 lovede jeg Tut billeder af, de kommer her:

Og Charley i bladet:

Sidst men ikke mindst, Smukke Charley som pin-up, januar 2014 :slight_smile:

:slight_smile:

Jeg synes altså dit er bedst :slight_smile: og så har Charley et ekstrem udtryksfuldt ansigt…faktisk første gang jeg så ham, troede jeg du havde manipuleret hans udtryk frem i photoshop, hi hi…

Iiih tillykke det er også bare et super billede af smuksakken :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Han er meget udtryksfuld, jeg får meget ofte kommentarer om at han ser ud som om han er trist eller eftertænksom (håber han er det sidste :kryds: )
Han er ikke manipuleret, dette foto er taget i jpeg, så er der ikke så meget at gøre og det er der heller ikke gjort.

:slight_smile:

Så er Charley sørme også kommet med i MedicAnimal’s kalender :slight_smile:

Har lige fået mail om det:

Dear Pia,

I am delighted to inform you that one of your pictures of Charley has been selected to represent the month of December in the 2014 Medicanimal calendar. You will receive a calendar in the post in the next few weeks. Congratulations once again, and thank you very much for taking part.

Best Wishes,

:slight_smile: