4 uger og klar til at indtage den store verden

Alle vokser og de fleste guffer tørkost, creamfraise med indhold og drikker vand skiftevis med mors mælkebar. Ditte spiser som om hun på rekordtid skal blive den største eller tungeste i hvert fald.
Ditte
Eva
Ragnhild
Olga
Silver Joe
Black Jack
Rasmine

ååååh hvor er de fiiiine!!!

:smelter:

Hvor er de kære :slight_smile:

Hvad går du ud efter, når du vælger navne?

[QUOTE=PiaR;1115401]Hvor er de kære :slight_smile:

Hvad går du ud efter, når du vælger navne?[/QUOTE]
Ingen ting. Dog har jeg for øje at navnene skal være brugbare også i udlandet, men jeg vælger det som jeg syntes passer til katten. Jeg har gerne et lager. På den liste stod der ved drengene Orelius, men det passede alligevel ikke og blev gemt til bedre tider. Jeg tænker selv oh gud, det navn der orker du alså ikke at skrive den ene gang efter den anden, når jeg ser mig om efter nyt blod. Sådan skal ingen tænke om mine. At der så er nogle som ikke kan hitte ud af fx at Olivia er en hun og Oliver en han, ja det må jeg så leve med.

Ham Black Jack er altså for lækker! :savle:

Hvor er de bare skønne allesammen - nogle dejlige små tyksakker, men de er åbenbart også gode til at spise:-)

De er dejlige :hjerte: og hvad artigheden angår… Mon ikke de er helt normale? :klapper:

Olga er da bare lige til at kramme. Ja det er de allesammen, men hun ligner bare en hjerteknuser i mine øjne :wehuu: