4 uger 🇩🇰

Så blev banditterne allerede 4 uger :grimacing: og hold da op der er gang i dem :hugs:

De vejer nu fra 565 (den mindste) - 625 gram (den største)

De er aktive og hygger sig i deres “nye” hus…

De skal til at smage vådfoder, regner med st tilbyde dem mandag,tirsdag, skal lige ha købt en lille kattebakke :relaxed:

19 Synes om

Søde mislinger !

Husk at bruge enten havregryn eller trægrus i kassen. Ikke noget med klumpende bentonit som de kan blive virkeligt syge af hvis de æder af det. Påregn at de liiiige skal smage på gruset :wink:

1 Synes om

Tak-ja det husker jeg :+1: havregryn har jeg allerede,mangler bare en bakke :relaxed:

Hvornår skal de egentlig til dyrlæge første gang? :thinking:

Nu har jeg ikke lige fulgt med i henhold til hvordan moren er up to date, med vacciner. Men hvis ikke mormis er dækket korrekt ind (udekat ect.) 8-12-16 … Ellers først som 12.ugers og 16.ugers :smiley:

Dejlige ser de ud :heart_eyes:
Her bruger vi bare ikke klumpende grus (da vores bare spiser havergryn og endte med at blive en kaaaamp at lære dem at det ikke var mad i bakken). :rolleyes:

1 Synes om

Han ser altså så kvik og fræk ud, ham den sorte :slight_smile: Ham skal I nok få noget sjov med :weee::hyp::bangbang:

Tak Juvena,så blev jeg det klogere :hugs: og nå ja,ikke så smart hvis de tror havregryn er mad når det er beregnet som toilet :see_no_evil:

Galath, ham den sorte er klart den frækkeste og mest fremme i skoene-han har allerede vist vores vuffer hvor farlig han er med børster og det hele fremme… han går hen til alt med en stor portion nysgerrighed og selvsikkerhed :hugs::sunglasses:

6 Synes om

Så blev banditterne 6 uger og alle 3 vejer over 900 gram, 911,916 og 918.

De er nysgerrige, frække, spiser tørfoder,vådfoder og mælkebaren :relaxed: Og de er begyndt at lege med vores hund :hugs:

5 Synes om

16 Synes om

Og hvad med hunden og mormissen - er de stadig ikke gode venner?

Nej ikke helt… mor-mis kan godt ligge på afstand og holde øje og hun kan se de leger… det som om hun synes det okay når vuffer ikke er for tæt på kattereden, men hvis vuffer så lige kommer for tæt på, så angriber hun…

Men de små er simpelthen for nysgerrige og går selv over til vuffer og så siger mor-mis ikke noget… sjovt, mens jeg skriver nu,så har vuffer lige været helt ovre ved killingekassen og mir-mis ligger på 3-4 meters afstand og gør ikke noget… :clap: men jeg synes stadigvæk hun er lidt utilregnelig :hugs:

2 Synes om

Der er i det mindste håb for, at det vil normalisere sig, når killingerne ikke er der mere.

Ja,det håber jeg da :see_no_evil::relaxed:

11 Synes om

Og kan så lige tilføje-killinger og lamelgardiner = dårlig kombination :see_no_evil:

Jeg skal dagligt rede trådene ud :crazy_face:

6 Synes om

Fjern de tråde fra lamellerne :slight_smile: Både voksne og killinger kan komme slemt til skade, hvis de sidder fast i dem.

Fantastisk billede med killing og vuffer :heart:

1 Synes om