5% på Zooplus i dag d. 24!

Ville lige dele denne mail med jer :slight_smile:
Så er der ingen undskyldning for ikke at købe lige netop det kradsetræ dig og misserne har gået og sukket over, eller forkæle dem med lidt ekstra godter her til jul :wink:

bei zooplus wartet heute eine ganz besondere Bescherung auf Sie: 5% Rabatt auf das gesamte zooplus Sortiment!

*** Ihr 5% Rabatt-Kennwort lautet: TANNENBAUM

Und so geht’s: Einfach das Rabatt-Kennwort in das Aktionsfeld an der Kasse eingeben und auf “einlösen” klicken,
schon werden Ihnen automatisch 5% Rabatt von Ihrer Rechnung abgezogen.

Das gesamte zooplus Team wünscht Ihnen, Ihren Tieren und Ihrer Familie eine wunderschöne Weihnachtszeit und ein erfolgreiches neues Jahr!

Herzliche Grüße
Ihre

Sabrina Essmann
Marketing

Sidste år var der 25% på alt d. 25. Så jeg tror, jeg tager chancen og venter til i morgen :slight_smile:

Ups, det vidste jeg ikke. Kan godt være man bare skal vente så…

Ja, og når man får 10% normalt er 5% ikke det vilde- håber der er bid i morgen… Hvis ikke -what

Men tak fordi du skriver det her - det kunne jo være nogle ville bruge tilbudet.

Jeg får ikke normalt 10%… Men det var også bare en påmindelse, kunne jo være der var nogle som kunne bruge det, og ellers er det da også helt frivilligt om man vil.

Du kan få 10 % hvis du tilmelder dig deres breeder ordning :slight_smile:

Ej hvor fedt, det vidste jeg ikke :slight_smile: Hvordan tilmelder jeg mig??

http://www.zooplus.co.uk/breeder

Det Kennel nummer de beder om behøver du ikke udfylde

Så har jeg meldt mig til :slight_smile: Hmm, kan jeg sende kopi af stamnavn til deres mail, eller skal det virkelig være snailmail?

Jeg skrev til dem og spurgte, men fik bare tilsendt det samme som står på deres hjemmeside, så jeg fik aldrig rigtig svar på det, men tog det som et nej?

Kan du ikke låne en fax et sted? Jeg fik min far til at faxe det for det er da noget lettere.

Jeg hører lige kæresten om han kan faxe det fra sit arbejde :slight_smile:

Nu er jeg godt nok nysgerrig - er der nogen som har hørt noget om de legendariske 25%??

Ikke umiddelbart - nej… :frowning:

Kunne ellers godt lige bruge at spare lidt… :wink:

Nej - sidste år kom der en mail…men det ser ud til de kun vil give 5 % i år :hmpf:

Men så er jeg da glad for jeg købte mit kradsetræ da der var 20 % på dem :slight_smile:

[quote=Nevadaisy;314115]Nej - sidste år kom der en mail…men det ser ud til de kun vil give 5 % i år :hmpf:

Men så er jeg da glad for jeg købte mit kradsetræ da der var 20 % på dem :)[/quote]

Ja, kun 5 % og det var i går (nærig røve)… Æv, havde ellers besluttet mig for at købe en vandfontæne, så enten må jeg vente til det opdrætterfordelshalløj er på plads, ellers må jeg bare købe den alligevel - What to do…? :høhø:

Ja, øv øv, at de ikke også har 25% i år, men der er stadig 5% inde på den engelske i dag. Men måske kan man være heldig nytårsaften eller noget…

Jeg tager chancen og venter, for jeg har rigeligt med mad endnu. Og de andre sjove ting kan sagtens vente til der kommer et knald godt tilbud. :høhø:

[quote=Camilla;313920]Jeg hører lige kæresten om han kan faxe det fra sit arbejde :)[/quote]Jeg scannede beviset på stamnavn ind og sendte det til dem i en mail.

Og der ser ikke ud til at der kommer rabat i år :slight_smile: Men lad de næste dage vise.

Det ville jo være det nemmeste at gøre :slight_smile: Kan du huske hvilken email du sendte det til? For så vil jeg da prøve det i første omgang.