I dag - hvor solen skinner så smukt - sidder jeg og sukker. Hvorfor er det ikke bare sommer? Hvis det havde, så var jeg ude på min kære motorcykel.
Karsten og jeg har lige siddet og kigget priser på tøj til børnene. De skal med ud og køre en maaaasse ture her til sommer… Og IIIHHHH hvor jeg glæder mig.
Men jeg ville nu nødigt have sommer hele året - hver årstid har sin charme - og ville vi glæde os så meget til sommeren, hvis vi ikke lige havde været igennem en lang, kold og mørk vinter ??
Men ja, sommer er en dejlig tid - bare ben og tæer, og kun en lille let sommerkjole… og grillet aftensmad… og lange, lyse nætter…
Jeg vil nu gerne ha´ noget vinter… ikke bare koldt, men også en god dyne sne. Sneen skal bare lære at lægge sig i haverne og på markerne… ikke på vejene.
Sommer kan jeg slet ikke li´ og ville ønske, at den kunne erstattes af forår, så vi fik et riiiigtig langt forår
Savner nu ikke sommeren men foråret. Der er ikke så pokkers varmt, og jeg kan holde ud at gå i min have (og grave de huller til som min “kære” hund har lavet til mig)
Hund har jeg ikke, men når vi kommer op i nærheden af 30 g. så synes jeg ikke det er sjovt længere.
Jeg har det ret meget med varme så jeg har ventilatore/blæsere i alle rum og sover splitter kong hans om sommeren - MED en vandforstøver ved siden af mig, og så ligger jeg ellers og gisper.