6. tråd : DET SNER!

Det sner i København !!!

JUUUUBBIIIIIII !!!

:snemandsdans

Ja det gør skisme :smiley: Så tror jeg drengene skal ud i løbegården og undersøge det hihi

Det gør det også i Korsør, men med den mængde der kommer varer det vist længe før mine katte kan have sneboldkamp :tihi: Men de har da fået lov til at komme ud lidt.

Det sner også her ved Næstved… så jeg skal lige straks ud at lege med vuffen :wehu::wehu::wehu:

Heldigvis ikke ret meget - jeg håber, håber, håber, at det ikke bliver mere end det her.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

:tihi::tihi:

Lise

Ser først nu, at du bor ved Næstved.

Min søn, svigerdatter og børnebørn bor i Herlufmagle - kender du den lille flække ??

:uha:

Her skinner solen og så er der helt vindstille… Dejlig:)
Knus Elin

Therese: Ja, den flække kender jeg godt… har en søster, der bor der :slight_smile:

-fin-fin

Jamen dog, så kender de sikkert hinanden - for der er vel en ca.25 indbyggere dér.

-LOL-LOL

Therese: For mig er det en storby :tihi:

Jeg bor nemlig laaaaaaangt ude på landet :slight_smile:

-what-what-what

Så håber jeg, at du har en stor solid bodyguard der er 2 meter over skuldrene til at passe på dig !

-what

Therese: Njaa… Molly er kun omkring 40 cm. høj :smiley:

-what-what-what

GYS & GRU !

Jeg turde ikke at være alene hjemme sådan et sted…

…jeg er en kylling…

-fin

[quote=Therese;113820]-what-what-what

GYS & GRU !

Jeg turde ikke at være alene hjemme sådan et sted…

…jeg er en kylling…

-fin
[/quote]

Pjat med dig - du pudser da bare Rynke på eventuelle ubudne gæster.

Han skal nok få dem ud af vagten på no-time.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

øv bøv - jeg er p… misundelig !

Det sner også i lille Ry. -wehu -wehu

Det sner så meget her hos os.i Odense Kan det snart blive værre SUUUUUUUK :(:frowning:

Her sner det ikke :tihi: det er bare gråvejr :thumbdown:

Her er der høj sol og vintergækkerne er godt på vej, så jeg har tilladt mig at afbestille mere sne. Forår NU, tak :slight_smile:

Det sner en lillebitte smule her i Brøndby og misserne har været i haven og i træerne. Men Somalierne kom ind med det samme, for det er da hundekoldt.
Nå de sorte fik vi nemt ind, vi kogte noget fisk, og det opdagede de ret hurtigt i haven. Hold op hvor de har en god lugtesans, det er da helt vildt, om jeg fatter det. Men pludselig stod de og hylede allesammen og så kunne jeg lukke døren.:slight_smile: