6 ugeres bamser

Ukulele - Una Corda - Undine - Unisono

[FONT=Calibri]


[/FONT]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Nurh, nogle bedårende små vattotter :inlove:

Sikke nogle nuttede små hårtotter :slight_smile:

Ååååååårh Lissi! Den der tortie mus, hende sender du bare til mig! :hjerte: Hvor er hun da godt nok bedårende…!

Årh, bimse-babyer :wehuu:

Hold da op hvor er de nuser:smelter:

De er skønne, utroligt skønne. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvem af dem tænker du på :?

Takker :smiley: jeg er også helt væk i dem alle sammen :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte: Åååh… Tortie paradis!! :hjerte::hjerte: De nederste to tøser… SUK!!! :hjerte::hjerte:

:hjerte:

Nååååår :hjerte:
Hvor er de nusser allesammen :wehuu:

Nuuur hvor er de bare nuser de små bamser :hjertehop:

Gud! Havde ikke nær studeret dem, men kan da godt se der er to :stuck_out_tongue:

Hende den nederste er super smuk :hjerte: Men det er den anden nu også… Virkelig lækre babyer, Lissi :ok:

Ganske enkelt bedårende!!

[QUOTE=DK*DeLaCour;847739]Gud! Havde ikke nær studeret dem, men kan da godt se der er to :stuck_out_tongue:

Hende den nederste er super smuk :hjerte: Men det er den anden nu også… Virkelig lækre babyer, Lissi :ok:[/QUOTE]

Hihi - der er tre tortie tøser. Den første er en dreng, men nr. to er også tortie - chokoladetortie :slight_smile:
Helt enig med den nederste - hun kommer vist også til at blive hjemme :hjerte:

[QUOTE=Ohlsson;847806]Hihi - der er tre tortie tøser. Den første er en dreng, men nr. to er også tortie - chokoladetortie :slight_smile:
Helt enig med den nederste - hun kommer vist også til at blive hjemme :hjerte:[/QUOTE]
Lækkert lækkert kuld. Den nederste er bare fin, og pragtfuld øresætning :slight_smile:

[QUOTE=Ohlsson;847806]Hihi - der er tre tortie tøser. Den første er en dreng, men nr. to er også tortie - chokoladetortie :slight_smile:
Helt enig med den nederste - hun kommer vist også til at blive hjemme :hjerte:[/QUOTE]

Årh hun gemmer sig bag en legedims :wink:

Jeg kunne jo også bare have kigget på hjemmesiden, men det havde jeg ikke tid til da jeg skrev først :slight_smile:

Jeg kan godt forstå hvis I beholder hende den nederste - Hun er virkelig superb! :hjerte: Skøn øresætning og lækker bredde… :hjerte:

Ih hvor er de bare nuser alle 4 :hjerte: