7 uger og fuld fart fremad

De vokser og de vokser :høhø: Tiden går alt for hurtigt :S Hvor blev mine små killinger af :?
Dem jeg altid vidste hvor var … nu er de her og der og alle vegne.
I dag har de nemlig fået frit løb i hele huset, og det var lige noget, de kunne få af. Efter at have fræset rundt i stive 2 timer, så blev de altså trætte, og da de vågnede igen, så var de så rolige, at jeg kunne få taget et par billeder af dem. Her er de :love2:

Denne gang får I også lige et billede af hhv. far og mor.

Det her kunne jeg bare ikke stå for. Ilva der sørger for at mor ser fin ud i pelsen :hjerte:

[QUOTE=DK Lindvig;1252233]De vokser og de vokser :høhø: Tiden går alt for hurtigt :S Hvor blev mine små killinger af :?
Dem jeg altid vidste hvor var … nu er de her og der og alle vegne.
I dag har de nemlig fået frit løb i hele huset, og det var lige noget, de kunne få af. Efter at have fræset rundt i stive 2 timer, så blev de altså trætte, og da de vågnede igen, så var de så rolige, at jeg kunne få taget et par billeder af dem. Her er de :love2:

Denne gang får I også lige et billede af hhv. far og mor.

Det her kunne jeg bare ikke stå for. Ilva der sørger for at mor ser fin ud i pelsen :hjerte:

[/QUOTE]

Hvor er de smukke - men det er jo ikke så sært med de forældre :inlove::inlove:

Hvor er de skønne. Især Ipanema får mig godt nok til at sukke efter sådan en tortie tabby med hvid :hjerte: (Godt jeg stadig har May) Og så har jeg aldrig tænkt over det før, men hvor er det godt nok en fin rød rhombe som Dooley har der midt i panden!

Skønne!

Små banditter :hjerte:

Ivalo og Ipanema ville pynte godt i min stue …bare ærgerligt, at der allerede er fyldt op :ups:

Hvor pudsigt … jeg har heller aldrig set det som en rhombe, men det er det da :ok:

Ivalo! :wehuu: Aiiii, hvor er der mange skønne killinger på KG i øjeblikket,

Grim!

Grimmere!

Grimmest!!!

Bare sådan helt generelt ikke pæn!

Oh, well… who am I kidding?

:smelter:

Det var det der med det killingenus, som jeg bare ikke tror jeg skal med til alligevel!

:klapper::klapper::klapper: Ann altså!

Jan vil bare gerne have Dooley :hjerte: :smiley:

Det kan han bare ikke få :stuck_out_tongue: om han så trak den allerstørste check frem.
Dooley er guld værd i vores lille opdræt. Hun er simpelthen en fantastisk kat. Skøøøøøøønt temperament, pels der ALDRIG duller, løbetider der kommer som lyn fra en klar himmel og får hende til at kurre som en lille due :hjerte: (ikke irriterende høje kald men blot en konstant kurren, rullen rundt og snigen sig ind under maven på Whiskey), hun blomstrer i sine drægtigheder, føder let og er en helt fantastisk mor for sine killinger. Derudover her hun meget opsøgende / tillidsfuld i forhold til både vores andre katte og os. Hun byder sig gerne til, og puffer og puffer indtil hun har opnået det nus eller den plads hun gerne vil have. Som drægtig er hun simpelthen så sød. De sidste 2 uger inde fødslen, ligger hun gerne ½ times tid på ryggen op ad mit bryst, mens jeg nusser hendes mave … og hun storspindende luftbokser med forpoterne. Arrrrrmen jeg kunne blive ved. Hun er SÅ sød :love2: