7830 Vinderup - Basse er væk

TJEK SKURET, GARAGEN OG LEGEHUSET

Basse er ude om natten og plejer at komme hjem hver morgen for at sove. Men han er ikke set, siden han blev lukket ud tirsdag aften d. 22.10. fra Vesterlund 1.

Basse kan være blevet bange og har gemt sig i et skur, en garage eller et legehus, hvor han er blevet lukket inde.

Basse er kastreret, chippet og øremærket med et C i venstre øre. Han er 2 år gammel.

KONTAKT Lena på 2814 29 79

– uanset om han findes død eller levende

2 Synes om

Håber han kommer sikkert retur :heart:

2 Synes om

Har du efterlyst ham på efterlysningsgrupper på Facebook?

Der er nogle store grupper:

Og en mere lokal gruppe for Holstebro og omegn

Men ikke alle er på Facebook eller online. Så det er meget vigtigt at sætte efterlysningssedler op i området, og gerne også at smide efterlysningssedler i postkassen ved husene i området, og bede folk om at tjekke skure/udhuse for om han er lukket inde.

Spred noget af hans kattegrus fra kattebakken langs grunden, det kan også hjælpe med at at han finder hjem. Og led og kald. Specielt morgen og aften hvor der er mere ro. Kald og lyt, svarer han?

Håber han kommer hjem i god behold.

6 Synes om

Tusind tak for jeres gode råd og ønsker :pray::heart:
Jeg har her sidst på eftermiddagen fundet lille Basse blot 100 m. fra, hvor vi bor.
Jeg har været ude at lede efter og kalde på ham hver dag tidligt og sent. Jeg har hængt efterlysninger op af ham i de lokale butikker og delt dem rundt i nærområdet. Jeg har haft ham efterlyst i forskellige FB-grupper. Men dét, der gjorde en forskel var, at jeg igen gik ud for at kalde på ham. Pludselig kunne jeg høre en svag miaven inde fra en bygning. Det viste sig at være en tømrers lagerhal. Basse sad helt oppe under tagpladerne, hvor muren sluttede og kunne ikke komme ned. Jeg fik hentet ham ned og nu skal han bare hvile og spise.
Alt det bedste til jer :smiley_cat:

19 Synes om

Godt at høre du fandt ham og han kunne komme hjem og blive nusset om efter sådan en omgang. :hjerte:

1 Synes om

Hvor er det dejligt at høre. :thumbup:

Så dejligt at læse!!!
Velkommen hjem, Basse :clap: