Ja, som overskriften siger, handler dette indlæg om 8 liter.
Som nogen ved har vi 2 store hunde. De har selvfølgelig en skål med vand og madskåle stående.
Nå men her da de skulle spise aftensmad, fik de lige en smule lækkert oven i deres tørkost. I dag bestod det lækre af revne gulerødder og fint snittet rødkål (resterne fra min egen aftensmad)
En frisk skål vand, fik de også - præcis som altid. Men i dag skete der et eller andet, som gjorde at Zanto jokkede så meget rundt om madskålen at hun væltede skålen med vand -what
Jeg anede ikke, at 8 liter vand fylder så meget, når det sådan er “bredt” fladt ud på gulvet -argh Det ka’ da nok være jeg fik travlt med at tørre op, mens jeg havde 2 stk hunde til at stå og glo -hund
Ja, vand fylder meget, når man skal tørre det op.
Vi har 4 hunde og har opgivet det med vandskåle- de har fået en balje, som der nok er omkring 20 liter i- heldigvis har de ikke præsteret, at vælte den endnu.
Tror vores er zink eller lignende og så er den malet hvid. Praktisk er den i hvert fald og væltesikker -høhø- det er vores gulvspande tilgengæld ikke, når der lige kommer en hund galoperende, når man er igang med gulvvasken. -rulleøjne