9 Uger gamle Roser

nu er det vist efterhånden et par uger siden jeg har vist de små roser frem herinde, men snydes skal i ikke!!

de bliver skønnere og mere frække som dagene går:wehuu:

Først Ace :inlove:

Midnight (aka prop 9½ uge og vejer lige over 1300 g)

Lady :inlove:

Angel :inlove:

Aicha :inlove:

synes bestemt heller ikke i skal snydes for det syn der dagligt møder mig herhjemme!! Ice min hvide pige som nogen ved jeg havde en masse fertilitetsproblemer med nyder de små omkring hende, og der er ikke grænser for hendes tålmodighed :inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg tror jeg dåner… :besvimer: :besvimer: :besvimer: … og det er IKKE pga varmen…

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er simpelthen inde hver uge og se om NOGLE DOG IKKE SNART KØBET MIDTNIGHT!!!

Kan I så komme ud og købe ham, I skarn!

Jeg er jo helt forelsket men næste mis her bliver en SNO ikke NFO:-)

Men for pokker! Det er som at se Tara i dreng…

Nogle bliver meget glade for ham!

:wink:

[quote=lenschow;235060]Jeg er simpelthen inde hver uge og se om NOGLE DOG IKKE SNART KØBET MIDTNIGHT!!!

Kan I så komme ud og købe ham, I skarn!

Jeg er jo helt forelsket men næste mis her bliver en SNO ikke NFO:-)

Men for pokker! Det er som at se Tara i dreng…

Nogle bliver meget glade for ham!

;-)[/quote]

Stakkels stakkels Helle :tihi:

Midnight er også skøn, og det skal ikke være en hemmelighed at der er andre der har det som du, minkære mand er nemlig overbevist om at den lille prop skal blive hjemme som kælekastrat:hjerte:

Om det bliver sådan må tiden vise, men som det ser ud lige nu, ja så er han stadig Ledig kun for at drille dig :klapper:

Hvor er de dog skönne Susanne…
Midnight er pt. ogsaa min favorit… ej hvor er han dog bare dejlig.

Ja hent ham Skandikatt! Skynd dig!

hihi

Åh han er sød:-)

Den ene pige ser meget pelsrig ud - er hun det Susanne? Den lille sorte ting:-)

[quote=lenschow;235101]Ja hent ham Skandikatt! Skynd dig!

hihi

Åh han er sød:-)

Den ene pige ser meget pelsrig ud - er hun det Susanne? Den lille sorte ting:-)[/quote]

Angel og Lady er vægt og størrelses mæssige lige store, men Angel syner af meget mere pga pelsen, hun svømmer i den en lille nullermand :tihi:

Årh man smelter jo helt, gud hvor er de dejlige …

mange tak!!

ja de er helt fantastiske de 5 ballademagre… der blive også så stille når de første flyver fra reden midt i september!! “heldigvis” erdet ikke alle 5 der er solgt endnu! Angel, lady og Midnight søger stadig nye slaver så som det ser ud lig nubliver der ikke ro på 1 gang :tihi:

hihi, vil gerne tro, der pludslig blir tomt :slight_smile:

Hvis ikke jeg lige havde købt en, som jeg også venter på blir gammel nok, så havde jeg da vært der med det sammen :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: Ja, Aicha er stadig hende der giver mig hjertebanken :hjerte: Men dejlige er de alle!!

Knus fra Cats og Conni