9530 støvring, fremlysning!

Hej katte mennesker!!

Jeg står med en klassisk tabby hunmis, uden øremærke eller chip… Hun er undervægtig og formentlig enten med killinger eller har født killinger… Det vurderede dyrlægen!

DB var som forventet ikke til nogen hjælp, men jeg tør ikke indlevere hende hos et internat hvis nu der ligger killinger derude et sted, derfor søger jeg ejer!

Det er som sagt en sort klassisk tabby, med hvid hage… Hun er lidt sort/brun i striberne. Hun er sund og fin, men har tyk pels, så jeg vurderer at hun har været ude længe…

Hun befinder sig i 9530 Støvring, hun er lukket ud igen til eventuelle killinger/ejer …

Hun ser da ikke umiddelbart undervægtig ud? Men selvfølgelig svært at se på billeder bare…

Kan du ikke lave tricket med at sætte en bukse-elastik om halsen på hende med en seddel hvor du beder ejer henvende sig? :slight_smile:

Vi var ved dyrlægen med hende, hun har meget tyk pels :slight_smile: Mine to L-misser er ikke selv for tykke i det og de har noget mere fylde på ribbenene end damen her :frowning:

Jo, det kunne jeg selvfølgelig, men så risikere jeg jo at hun sætter sig fast?? :confused: Og tror ikke hun er her fra området af.

Jeg har selv gjort det med en bukse elastik på to katte, (den ene kontaktede ejeren mig og den anden endte med at flytte ind her, da der ikke var nogen der ville kendes ved ham). Hvis det er en af de 8 mm elastikbånd, kan katten sagtens vrikle sig ud af den, så jeg tror sansynligheden for at den vil sidde fast pga elastikken er meget lille, den fungerer jo ikke ligesom et halsbånd.