A Fool in Love

Jeg har fået taget lidt billeder af min lille singleton. Jeg synes jo selv hun er utrolig sød :tihi::tihi::tihi: Håber I vil kunne lide hende.

Hun er da kær :love:

Hun er super skøn, rigtig farve og så med en kysseplet på næsen. Hold fast en dejlig singleton, du må give hende en helt rækker kysser fra mig

MVH
Gitte

Kæft hvor er hun skøn :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg elsker bare perser babyer :inlove::inlove::inlove:

hvor er hun dog kær :slight_smile:

Næsten lige så kær som Yaba var i den alder :slight_smile:

Hvor er hun da bare nuser, dejligt look hun har:ok:

Diana… en tortie… Kær? Pæn? Arj… det er altså en tortie!
Men hun er sikkert sød og med masser af personlighed :slight_smile:

Hvor er hun bare nuttet :ok:

Li’ hende??? Mig ha’!! Jeg er snotforelsket!

Nårh, og så den der sorte plet på næsen, slet ikke til at stå for :wehuu:

Hun er simpelthen så smuk :hjerte:
Jeg er helt vild med hende…
Og så i min yndlingsfarve :wehuu:

Bedårende! Den sorte næse kan vi vist godt holde til at se flere billeder af, tak :slight_smile:
VH
Susanne

I mine øjne ser hun jo lidt pudsig ud - men på den søde måde. Hvor er hun dejlig, den lille. :hjerte:

Sikke sød hun er med den fine sorte næse. :slight_smile:

Hey, hun har en dukke-stemme-lytte-plet!

Det refererer til et politisk korrekt “børne-eventyr” fra mine søskendes uddannelsestid i 70erne ca.
Bogen handlede om en lille pige, der pga et stort modermærke på den ene kind kunne høre, tale og forstå dukkers indbyrdes sprog.
Da hun får “tilbudt” at få den “vansirende” plet bortopereret, og dermed accept af sine intolerante “kammerater”, står valget mellem at have en særlig evne, eller at være socialt accepteret. Uløseligt dillemma, IMHO, men så vidt jeg husker, så var det bogens pointe, at pigen - med lidt sorg - valgte den “normale” verdens accept.
Meget politisk korrekt dengang, sikkert.

Din søde lillebebs’ plet skal blive, hvor den er, for den er en menneske-hjerte-elske-plet! Enhver, som ser hende, må elske den lille skat og få lyst til at gøre noget rart for mispigen. Hun kalder tydeligt, men diskret på den forkælelse, som enhver perser burde have krav på: Ren forgudelse.

Men hun har sikkert allerede en tryg plads med fremtidsplaner hos dig, og det kan alle vi “rundhoveder” (når nu fladsnuder kan klinge grimt) så glæde os over: Racen lever, og lever smukt!

Tusind tak for jeres søde kommentarer til min pige :slight_smile:

Hun er lidt speciel synes jeg, nok fordi jeg bare elsker tortie og måske pga. hendes sorte næse, som jeg trykker på et par gange om dagen, fordi jeg bare ikke kan lade være :tihi:

Nå men jeg har leget lidt mere i dag. Forsøgt mig med IMovie, hvilket ikke var den helt store succes, men så kan man se hende “live”. Fjern lyden, hvis ikke musikken er til at holde ud :D:D:D:D

[video]A Fool in Love.m4v - YouTube

Jeg ved ikke om jeg synes hun ligner en kat… Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at smile, når jeg ser den hmmmm “hårbold” :stuck_out_tongue:
Hun er sød på sin helt egen måde :ok:

(men hvad dækker Singleton over?)

[QUOTE=DK Sugieh;754519]Jeg ved ikke om jeg synes hun ligner en kat… Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at smile, når jeg ser den hmmmm “hårbold” :stuck_out_tongue:
Hun er sød på sin helt egen måde :ok:

(men hvad dækker Singleton over?)[/QUOTE]

At hun er enebarn :slight_smile:

Så vidt jeg ved så var Aristocats vist inspireret af persere :slight_smile:

Åhh :slight_smile:

Hvor er hun dog lækker…