Åååååh nej, flere Nuller-billeder!?!?

[QUOTE=Rikke og Mis;728149]Jaaaaah nuller- billeder:hjertehop:

De er bare så … nej SÅ søde:hjerte::hjerte::hjerte:
Du kan ikke forestille dig hvor meget jeg misunder dig … Det er simpelthen helt ubærligt :tihi:

Jeg kunne glo nuller-spam dag ud og dag ind, og savle lidt meget over dem:D[/QUOTE]
Du må have dig din helt egen lille pelstot en dag Rikke :smiley: Og skulle valget falde på en nullermand, så kan jeg i hvert fald på det aller varmeste anbefale “min” opdrætter :hjertehop: Men indtil da, må du da komme en tur rundt Svendborg og gramse!

[QUOTE=Vipstøsen;728150]ENIG med alle de ovenstående!! Dine bamser, både den korthårede og de langhårede er SKØNNE! Like a lot.

Min hvæsemis puttede under dynen imorges… men kun hvis hans menneske IKKE var i sengen hehe. Det skal vi vist have trænet lidt på så det kan blive lavet om[/QUOTE]
Taaaark, synes også selv de er RET så darjlige :hjerte:

OM der er ballade i dem :klapper: Åh I skulle bare vide… Jeg er f.eks ved at skrive dette svar for 2. gang, fordi Haylee før kom styrtende i så høj fart og hoppede op på tastaturet, uden jeg kunne nå at stoppe hende grrr Og hun VED godt, hun ikke må - det var nok derfor, det skulle gå så stærkt :høhø:

Taak. Ja det er han i hvert fald :hjertehop:

[QUOTE=galath;728177]Tarzan, din lækre dreng :hjerte:

Jeg bor jo ikke så langt fra Svendborg, så en eller anden dag kører jeg altså ned og hilser på ham IRL. So be warned! :slight_smile:

Og selvfølgelig også de to nullermænd. De to bløde bimser er helt sikkert også lækre :love2: :love2:[/QUOTE]
Har lige drøftet det med banden, og jeg skulle hilse og sige, at du er meget meget velkommen :slight_smile: :hjerte:

:smelter:

Det er bare sådan til at komme i godt humør, af at se dine billedetråde.
Jeg nyder hver og et billede…og dine små tekster.

Du har bare 3 skjønne, skjønne katte :hjerte::hjerte:

Sikke en herlig billede serie med skønne misser over det hele:hjerte::inlove:
hvor er de altsår søde:love2:

:wehuu: Årh…

Ja ord er virkelig fattige lige nu, for alle 3 er bare så søde og lækre… :hjerte::hjerte::hjerte:
Jeg må virkelig se at starte bilen op og komme til svendborg… Så skal jeg nok gramse på dem hele dagen… :smiley: Så kan du jo lave noget andet imens…:tihi:

Skøn billed serie :D. Og Tarzan ser ud til at være blevet rigtig glad for sine små søskende:hjerte::hjerte::hjerte:. De er søde alle tre:smelter:.
Hvor er du heldig, og misserne med :).

Sorry jeg lige hiver tråden op igen :ups:

Det er bare sådan til at komme i godt humør, af at se dine billedetråde.
Jeg nyder hver og et billede…og dine små tekster.

Du har bare 3 skjønne, skjønne katte :hjerte::hjerte:[/QUOTE]
Årh tak :hjerte: Jeg synes jo selv, jeg har de 3 allerskønneste i hele verden :rundtosset:

[QUOTE=Sofiebo;728405]Sikke en herlig billede serie med skønne misser over det hele:hjerte::inlove:
hvor er de altsår søde:love2:[/QUOTE]
Taaaaaaak :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;728453]:wehuu: Årh…

Ja ord er virkelig fattige lige nu, for alle 3 er bare så søde og lækre… :hjerte::hjerte::hjerte:
Jeg må virkelig se at starte bilen op og komme til svendborg… Så skal jeg nok gramse på dem hele dagen… :smiley: Så kan du jo lave noget andet imens…:tihi:[/QUOTE]
:klapper: Ja jeg kunne måske godt bruge en fridag :høhø: Du er super meget velkommen! Nullerne vil såååå gerne gramses på og møsses på maveskindet :smelter:

[QUOTE=Milles mor;728737]Skøn billed serie :D. Og Tarzan ser ud til at være blevet rigtig glad for sine små søskende:hjerte::hjerte::hjerte:. De er søde alle tre:smelter:.
Hvor er du heldig, og misserne med :).[/QUOTE]
Tusind tak :slight_smile: Ja Tarzan kan altså ikke rigtig løbe fra at være blevet lidt glad for de små :hjerte: Jeg føler mig rigtig heldig :hjertehop: