[QUOTE=Rikke og Mis;728149]Jaaaaah nuller- billeder:hjertehop:
De er bare så … nej SÅ søde:hjerte:![]()
![]()
Du kan ikke forestille dig hvor meget jeg misunder dig … Det er simpelthen helt ubærligt ![]()
Jeg kunne glo nuller-spam dag ud og dag ind, og savle lidt meget over dem:D[/QUOTE]
Du må have dig din helt egen lille pelstot en dag Rikke
Og skulle valget falde på en nullermand, så kan jeg i hvert fald på det aller varmeste anbefale “min” opdrætter
Men indtil da, må du da komme en tur rundt Svendborg og gramse!
[QUOTE=Vipstøsen;728150]ENIG med alle de ovenstående!! Dine bamser, både den korthårede og de langhårede er SKØNNE! Like a lot.
Min hvæsemis puttede under dynen imorges… men kun hvis hans menneske IKKE var i sengen hehe. Det skal vi vist have trænet lidt på så det kan blive lavet om[/QUOTE]
Taaaark, synes også selv de er RET så darjlige ![]()
OM der er ballade i dem :klapper: Åh I skulle bare vide… Jeg er f.eks ved at skrive dette svar for 2. gang, fordi Haylee før kom styrtende i så høj fart og hoppede op på tastaturet, uden jeg kunne nå at stoppe hende grrr Og hun VED godt, hun ikke må - det var nok derfor, det skulle gå så stærkt :høhø:
Taak. Ja det er han i hvert fald ![]()
[QUOTE=galath;728177]Tarzan, din lækre dreng ![]()
Jeg bor jo ikke så langt fra Svendborg, så en eller anden dag kører jeg altså ned og hilser på ham IRL. So be warned! ![]()
Og selvfølgelig også de to nullermænd. De to bløde bimser er helt sikkert også lækre :love2: :love2:[/QUOTE]
Har lige drøftet det med banden, og jeg skulle hilse og sige, at du er meget meget velkommen
![]()