[QUOTE=Rikke og Mis;728149]Jaaaaah nuller- billeder:hjertehop:
De er bare så … nej SÅ søde:hjerte:
Du kan ikke forestille dig hvor meget jeg misunder dig … Det er simpelthen helt ubærligt
Jeg kunne glo nuller-spam dag ud og dag ind, og savle lidt meget over dem:D[/QUOTE]
Du må have dig din helt egen lille pelstot en dag Rikke Og skulle valget falde på en nullermand, så kan jeg i hvert fald på det aller varmeste anbefale “min” opdrætter
Men indtil da, må du da komme en tur rundt Svendborg og gramse!
[QUOTE=Vipstøsen;728150]ENIG med alle de ovenstående!! Dine bamser, både den korthårede og de langhårede er SKØNNE! Like a lot.
Min hvæsemis puttede under dynen imorges… men kun hvis hans menneske IKKE var i sengen hehe. Det skal vi vist have trænet lidt på så det kan blive lavet om[/QUOTE]
Taaaark, synes også selv de er RET så darjlige
OM der er ballade i dem :klapper: Åh I skulle bare vide… Jeg er f.eks ved at skrive dette svar for 2. gang, fordi Haylee før kom styrtende i så høj fart og hoppede op på tastaturet, uden jeg kunne nå at stoppe hende grrr Og hun VED godt, hun ikke må - det var nok derfor, det skulle gå så stærkt :høhø:
Taak. Ja det er han i hvert fald
[QUOTE=galath;728177]Tarzan, din lækre dreng
Jeg bor jo ikke så langt fra Svendborg, så en eller anden dag kører jeg altså ned og hilser på ham IRL. So be warned!
Og selvfølgelig også de to nullermænd. De to bløde bimser er helt sikkert også lækre :love2: :love2:[/QUOTE]
Har lige drøftet det med banden, og jeg skulle hilse og sige, at du er meget meget velkommen