Åååååh nej, flere Nuller-billeder!?!?

Ja-HA!!! :muhaha: Og det bliver værre end nogensinde, denne gang :wehu:

Rorkepyyyyh :zzz: :zzz:

Eeeej, du kan ikke mene, vi allerede skal op??? :besvimer:

Der er vist én der trænger til en kop kaffe!

Bare lige 5 minutter mere :zzz:

Hvad der gemte sig under dynen :tihi:

Verdens bedste Gwendo :inlove: “Mæaaaarw”

Katte her og der og allevegne!

Haylee efter Tarzan

Tak den snupper jeg lige! siger Tarzan

Tarzan på sin skammel og Gwendo oppe på kogepladen :tihi: (vindueskarmen bliver opvarmet af radiatoren neden under)

Hmm…gæt en kat.

Haylee var det :hjerte:

Drengene får sig en formiddags-kammerat-morfar…

…men pigerne hygger inde på sofaen :hjerte:

Awwwwwwwwra :inlove:

Gaaaab…en lille eftermiddags-kammerat-morfar skal der også til!

Altid hyggeligt med lidt selskab i sofaen om aftenen :slight_smile:

Gwendo gik helt død :tihi:

Vifte vifte Tarzan i hovedet med min hale :klapper:

Meget maskulin slåskamp her… Jeg tjatter til din pote…så tjatter du til min pote…så tjatter jeg til din pote igen…

Tarzan med sit nye refleks-halsbånd :rock:

Find Tarzan!
…flot
Find så Haylee :muhaha:

G har også fået nyt halsbånd :slight_smile: Og er bare SÅ dygtig til at få det af og på, hver gang de skal i gården.

Argh, den blitz!! :argh:

Uhhh…life is nice!

Jeg har ik gjort noget…jeg blev fløjet herop…af mine englevinger :englevinger:

DEN BLITZ :arrig:

Nejj, den er lige min størrelse, den kasse her :juhu:

Ahhh, og meget komfortabel. Jeg tager den! :thumbup:

Haylee og Tarzan i doven leg

Jeg kom først!
Eeeehj, men du lå der også igår!

Mon den vil ind???

Nu skal du bare se Gwendo, om lidt kommer der måske en hund forbi!!! :skadefryd:

Døøøøø potteplantepind, døøøø! :muhaha:

Hey skrid dumme kamera, jeg er lige ved noget!

DU MÅ IKKE VÆRE PÅ BORDET HAYLEE!!!
Nanaj… jeg ligger bare lige sådan her med hovedet … og poten… det må jeg godt.

Haps

Haylee i hovedhøjde - gæt hvad der sker, når man går forbi under hende :høhø: :muhaha:

Det ku jeg aldrig finde på :engel2:

Lille nullermand-prinsesse :inlove:

:hjerte:

Prut slut finale :hop:

Note til mig selv: Gør især lodrette billeder mindre, inden du ligger dem på facebook:dokdok::dokdok: :dokdok:

Hvor ER de herlige! Alle sammen. Tarzan der sover :hjerte.:hjerte.:hjerte.:hjerte. Hans lyserøde snude… jeg er altså SÅ forelsket i den! Og nullerne bli’r skønnere og skønnere! Uh de ser så vidunderligt fluffy og BLØDE ud. Hvorfor skal du osse bo så langt væææk? Jeg vil gramse på dem!!!

Det er altid en fornøjelse at se billeder af dine dejlige katte :inlove:

Hold nu op, det er en dejlig serie :slight_smile: :klap: :klap: :klap: nullermændene er skønne, men Tarzan er simpelthen ern darling :slight_smile:

Jeg kunne ikke være mere enig :inlove:

Noo giiiiijer jaj alsså snart ig siii de mer!!! Jaj :smelter: å døøøøøør å :smelter: å døøøøør å :smelter: å døøøør… Gør jaj!!!:wehuu:

Herlig billede serie, der helt tydeligt viser hvor højt elsker misserne er! :slight_smile:

Tak for smilet! :slight_smile:

/Mette

:hjerte::hjerte::hjerte: Årh din lille trekløver er da helt uimodståelig Tine… Tarzan og nullerne ser bare så dejlig og tilpasse ud. Det er helt vildt. Nullerne er satme godtnok nogle bimser altså… Specielt Hayley… :hjerte::hjerte::hjerte:

Altså pjat nu med dig :høhø: Her er så meget mavskind, der slet ikke bliver gramset nok på (jeg ER jo nødt til at lave noget andet også…bare en gang i mellem). Så du er meget velkommen :smiley:

Årh, det er jeg glad for at høre :slight_smile: Så skal jeg måske ikke skamme mig så meget over at spamme jer så meget :klapper:

Taaaaaaaaaak :slight_smile: og JA, Tarzan er den bedste misser i hele verden :hjertehop:

:tihi: :hjertehop:

:klapper: :klapper: :klapper: Du er SKØR, er du!!! :hjerte:

[QUOTE=Mette Mejdahl;727982]Herlig billede serie, der helt tydeligt viser hvor højt elsker misserne er! :slight_smile:

Tak for smilet! :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]
Selv tak! :slight_smile: :slight_smile: Årh, det er meget højere elsket end man kan vise med en serie billeder :hjerte:

Taaak :hjertehop: De kan vist ikke løbe fra, at de nyder livet til fulde :høhø:

Ja de tre kan man ikke få nok af, de er skøøøøøøøøne hver og én!!! :slight_smile:

Neeeeeeeeeej ikke slut! MERE MERE MERE! :smiley:

Elsker hvert og et billede af nullerne! - Bimser får simpelthen mit hjerte til at smelte hver gang jeg ser et! :hjerte:

Åhh hvor er de skønne - og jeg slår mig sammen med kimilla og siger "neeeeej ikke slut! Mere mere mere… :smiley:

:wehuu:Åååh sikke mange dejlige billeder af smukke skønne misser

Tænk at jeg skulle sige dette: Tine - jeg ville SÅ gerne putte i din seng :tihi:

Dét var godt :smiley: og taaaaaaaaaaaaaaak!!! :juhu:

[QUOTE=Kimilla;728063]Neeeeeeeeeej ikke slut! MERE MERE MERE! :smiley:

Elsker hvert og et billede af nullerne! - Bimser får simpelthen mit hjerte til at smelte hver gang jeg ser et! :hjerte:[/QUOTE]

Me too! :rundtosset: og TAK…det værste er, at de er lige så søde, som de ser ud :inlove:

Pas på hvad I siger :muhaha: :tihi:

[QUOTE=Lærke;728123]:wehuu:Åååh sikke mange dejlige billeder af smukke skønne misser

Tænk at jeg skulle sige dette: Tine - jeg ville SÅ gerne putte i din seng :tihi:[/QUOTE]

Hahahaha :lol:

Tak for de søde ord - men jeg bliver nok nødt til at bede dig om at sove på sofaen :klapper: …der er ligesom trængsel nok i sengen i forvejen :smiley:

Jaaaaah nuller- billeder:hjertehop:

De er bare så … nej SÅ søde:hjerte::hjerte::hjerte:
Du kan ikke forestille dig hvor meget jeg misunder dig … Det er simpelthen helt ubærligt :tihi:

Jeg kunne glo nuller-spam dag ud og dag ind, og savle lidt meget over dem:D

ENIG med alle de ovenstående!! Dine bamser, både den korthårede og de langhårede er SKØNNE! Like a lot.

Min hvæsemis puttede under dynen imorges… men kun hvis hans menneske IKKE var i sengen hehe. Det skal vi vist have trænet lidt på så det kan blive lavet om

De er så dejlige alle tre :hjerte: - og det er godt at se, at der også er ballade i de langpelsede. De har jo også en god læremester. :slight_smile:

Sikke en dejlig tråd. Jeg elsker simpelthen at se billeder af dine katte. Og Tarzan er da en dejlig storebror :wehuu:

Tarzan, din lækre dreng :hjerte:

Jeg bor jo ikke så langt fra Svendborg, så en eller anden dag kører jeg altså ned og hilser på ham IRL. So be warned! :slight_smile:

Og selvfølgelig også de to nullermænd. De to bløde bimser er helt sikkert også lækre :love2: :love2: