Abbysiner

Hej Alle
Jeg har brug for rådgivning i forhold til min dejlige Abby Misser jeg har nu haft hende i 6 år og er kommet til den konklusion at jeg nok bliver nød til finde hende et nyt hjem…
Jeg har fået en sjælden immundefekt som gør jeg er alt for ofte på sygehuset… Og mine teenage drenge gider ikke at nusse og pudse om hende som jeg gør …så hun miaver og savner mig når jeg ikke er hjemme.
Skal man sælge hende ?
Eller give hende bort ?
Og hvor sælger man en Abby ?
Jeg har nogle lidt skre krav og selvfølgelig ved jeg jo godt at jeg ikke kan være sikke på ny fam overholder de krav.
Eks . Hun vi kun spise dyr katte mads kanser. Og jeg vil gerne have hun får det mad . Alt andet giver hende tynd mave.
Hun elsker at sove i sengen og synes det ville være så synd for hende hvis hun ikke fik lov til det…
Jeg ved det er skørt , men hun er jo min baby misser…
Hvad filan skal jeg gøre .
Tak for svar …
Mvh Misser Mor

5 Synes om

Har du kontaktet opdrætteren? Som engageret opdrætter vil man (så vidt det er muligt) altid gerne hjælpe med en omplacering - især i en situation som din, hvor du faktisk tænker på kattens bedste, fordi din situation har forandret sig.

8 Synes om

Opdrætter er gået bort …

3 Synes om

Det var trist🥹

Der er en gruppe på Facebook til omplacering af voksne racekatte - https://www.facebook.com/groups/1096577427740651/

3 Synes om

Du kan også prøve SUA

4 Synes om

Vi vil elske at se billeder af din smukke kat :smiling_face_with_three_hearts:
Hvis du har stamtavlenavnet kunne det være interessant stamtavlenørd

4 Synes om

Jeg er virkeligt ked af, at denne nye bruger @Sheebs tilsyneladende er blevet skræmt væk :confused: :crying_cat_face:

1 Synes om

Jeg kan nu ikke se, hvad der skulle have skræmt vedkommende. Måske er det bare manglende tid eller overskud.

Hvad årsagen end måtte være, så håber jeg også - som aby-elsker - at der kan findes en god løsning. Hvis jeg skulle omplacere, ville jeg også stille krav. Eller rettere - da jeg var nødt til at omplacere, stillede jeg også krav. Og nej, man kan ikke være sikker på, de bliver overholdt, og i det hele taget er det bare hårdt at omplacere. Men man vil jo det bedste for katten.

8 Synes om

Jeg ved hun har stamtavle , og har været til konkurencer og har vundet noget 2. Plads i udseende…
Men hendes bog er pt forsvundet…

7 Synes om

Prøv at kontakte formanden for SUA, som jeg linker til. Måske kan du få hjælp den vej :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed:

I mellem tiden vil vi gerne se billeder af din smukke ABY :smiling_face_with_three_hearts:

6 Synes om