Åbent hus i kravlegården

Så blev videoen fra i aftes endeligt uploadet :thumbup:

Og killingerne vil hermed gerne byde velkommen til åbent hus

[ame]1 month old kittens playing - YouTube

Det er utroligt, så store og dygtige, de er blevet :wehuu:Da jeg serverede mad her til aften var det 4 ud af 5, der spiste af tallerknen - de skulle kun placeres og så klarede de selv resten :rock::rock:

Ihh - nu er det en privat video igen :tihi:

Videoen kan ikke vises :frowning:
Der står: dette er en privat video. Hvis du har fået tilsendt denne video, skal du huske at acceptere afsenderens venneanmodning.

Det er da utroligt, at jeg ikke lærer det snart :stuck_out_tongue: Nu skulle den være god nok.

Århh hvor er de søde…:wehuu::wehuu:

åååååååååååårh :wehuu::wehuu::wehuu:

nu flyver jeg altså snart derover og stjæler dem alle sammen - for pokker da :ups: :hjerte:

Det ser vildt ud da den lille sorte (ja, den ser sort ud for mig :confused:) hopper ud efter sin mors hale. Sikke en springbasse!
De er nu nogle dejlige killinger, og sikke dygtige, de er blevet.
:wehuu::wehuu:

Årh hvor er de altså skønne! :hjerte:

Hvor er de dog bedårende :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:høhø: De er jo ikke til at styre på 10 tønder land

Men de er så nuller :hjerte::hjerte:

Nårh :wehuu:

Hvor er dog skønne, tak for kigget :slight_smile:

Hvor er de søde og skønne og dejlige:wehuu::wehuu:
Tænk at sådan en lille bitte mis selv kan gå på potten, det ser bare så sødt ud også selvom den synes det tager for lang tid og den hellere vil lege med de andre små radiobiler:):slight_smile:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;534385]Tænk at sådan en lille bitte mis selv kan gå på potten, det ser bare så sødt ud også selvom den synes det tager for lang tid og den hellere vil lege med de andre små radiobiler:):slight_smile:
[/quote]

Ja, de er faktisk ret dygtige til at bruge bakken - indtil videre dog “kun” til at tisse i, men det er jo meget god start, når de ikke er ældre :thumbup: