Åbent hus i MVK Hobro

Min Ven katten har jo NU 3 internater og det i Hobro holder åbent hus på søndag mellem 12 og 16. Jeg har tænkt mig at tage en bette smut forbi og det kunne da være hygsomt om andre herinde fra også kiggede forbi.

På Hobro-hjemmet er Emma sørme en lækker kat…så dér skal jeg ikke ned på søndag. :surrender1:

Æv det lige er en dag, vi ikke kan. Ville ellers gerne se stedet :slight_smile:

JO du skal…det kunne være så hyggeligt. Og Emma vil helt sikkert syntes om dit besøg

Er det den 3. oktober Brita?

PS Luna :hjerte:

Det er på søndag d. 4.10.

Ja 4 naturligvis - tak

Jeg tager de resterende sodavanner med fra hittekatteudstillingen. De løber ud datomæssigt inden næste gang der (forhåbentlig) holdes en hittekatteudstilling, så de kan lige så godt gøre gavn i morgen. Håber der dukker nogle kattegale op, det KUNNE altså være hyggerligt

Åhh skulle have været af sted, men grundet sygdom på arbejdet måtte jeg lige en tur på arbejde i stedet for :frowning:
Havde sådan gået og glædet mig de sidste 14 dage til at hilse på Anita og alle de dejligere missere igen.

Heldigvis bor jeg ikke så langt derfra, så jeg smutter bare derop en anden dag :wink: (igen)

Ja, nogen gange er arbejdet i vejen, men omvendt er det jo også fint nok. Der kom over 100 besøgende og der var en dejlig stemning og de 100 ting vi kunne vinde i tombolaen, blev vundet på nær 3 ting. Jeg havde en masse gevinster med hjem og de kan købes i hittekattestanden i Middelfart:) Der var SÅ meget kage 300 flere kunne have fået mættet deres sult. Misserne var SÅ fine og ville gerne snakke