Åbning af fil i ?-format

Nogen der ved hvilket format eller program jeg kan åbne de to øverste filer i?? :confused:

Det kommer an på, hvilke filtyper det er :wink:

Jaja, dårligt svar, men når du ikke kan se filtypen, så er du nødt til at gætte dig frem. Prøv med forskellige programmer, om de vil æde dem.

Der er bare SÅ frustrerende. Konsulenten har sikkert sendt det lige inden hun har slukket for pc’en, så kan ikke få hjælp der…

Den vil ikke åbne i noget som helst på min com. Og jeg har ellers lidt af hvert :frowning:

Jeg plejer at forsøge at omdøbe filerne til .doc - .txt - .pdf og hvad nu ellers jeg lige kan finde på, og derefter åbne igen … somme tider lykkes det :slight_smile:

Godt bud… Men fungerede desværre ikke… :frowning:

Hvad forventer du, at hun mere skulle have sendt med? For det kan også være mailprogrammet, der laver de der 2 underlige tomme filer på en måde.

En prisoversigt og en rejseplan :slight_smile:

Når jeg åbner den ene kommer denne tekst frem… Intet andet…

Den er genereret af mailprogrammet.

Da vi fik ny autosignatur på arbejde, blev logoet i starten også sendt som en billedfil med mailen og det ser du mange steder.

[QUOTE=Temple Bar;591990]Den er genereret af mailprogrammet.

Da vi fik ny autosignatur på arbejde, blev logoet i starten også sendt som en billedfil med mailen og det ser du mange steder.[/QUOTE]

Så med andre ord, så mangler de filer jeg skulle have haft med prisoversigt og rejseplan… Iiih… :venter: Der er lang tid til på mandag…

Enig med Mette - ligner en mailsignatur.