OK dette vidste jeg så ikke om mig selv.
I sidste uge havde vi desværre indbrud, men tyvene var “så SØDE” at passe på at misserne ikke løb ud. Men under indbrudet har de desværre bl.a stjålet mit kameraudstyr. Mit meget højt skattede udstyr… Politiet fangede dog tyvene efter kun få timer, desværre involverede dette en biljagt hvor alle deres tyvekoster begyndte at flyve ud af vinduerne på bilen. Dette var også tilfældet med mit kameraudstyr:S
Skidt med alle de andre ting de har nejlet, men det udstyr som jeg har samlet sammen gennem mange år (og brugt RIGTIG mange penge på, og som bl.a gjorde at jeg havde noget fornuftigt at tage mig til under min lange sygdom) er jeg rigtig ked af er blevet ødelagt. Og noget af det er ikke blevet fundet:ked:
Jeg har nu sendt det hele til rep. men hvor er det svært at undvære sådan en dag som i dag hvor smerterne ikke er til at holde ud. Heldigvis har jeg stadig kattene, men de får mig jo ikke ud af huset, men de kan da aflede mine tanker lidt.
Unni kan mærke den er gal i dag og har gjort sit bedste for at være hos mig. Hun har været max 2 meter fra mig hele dagen. Udover det har hun såmen og luftet mig ved at stikke af, så jeg er nødsaget til at gå en tur i skoven sammen med hende:tihi:
Nu håber jeg bare at mit udstyr hurtigt kommer tilbage fra rep, og at jeg så har mulighed for hurtigt at bestille erstatninger for de ting der ikke kan reperes eller stadig mangler:kryds: