Aby drengene 5½ uge

Der er ved at komme krudt i dem. Det nye legetøj fra udstillingen i søndags lurede de noget på da jeg tog billederne - jeg kan høre bolden har travlt nu:-)

Det med at indsætte billeder driller - nå, de første er som angivet dreng 1 - solisten efterfølgende dreng to - og så er der to de begge er på …

Dreng 1

Ej hvor er de fine! :hjerte:

Åååå hh hvor er de bare “knuserklare” Er helt vild med " dreng 1" Har lidt problemer med næsen på dreng 2 ! Hvem synes du er bedst?

Cats og Conni

Altså jeg skal lære at holde mig ude af tråde med abyer og især aby killinger. Jeg bliver jo helt grebet af INOMC !!

Hvor er de altså bare bedårende. Suk

[QUOTE=conninissen;836082]Åååå hh hvor er de bare “knuserklare” Er helt vild med " dreng 1" Har lidt problemer med næsen på dreng 2 ! Hvem synes du er bedst?

Cats og Conni[/QUOTE]

Jeg har svært ved at bestemme mig - men der er jo ikke noget hastværk:-) Dreng to har da en flot næse - han har endda profil - det er nærmest ellers en mangelvare:-.)

OK nu har jeg jo ikke fulgt med i Aby’ernes udvikling, og jeg kan godt se, at han har “profil”
og faktisk et næsten stop! , og OK Aby’er har jo længere næser end både en god Burmeser og en god Singapura og skal de ha’ det er nr 2 jo bedst!
Jeg må se, at komme på udstilling igen, så jeg kan følge med :tihi:
Knus fra Cats og Conni

Hvor er de smukke :hjerte: - og dejligt opmærksomme også, se det ud til. :smiley:

Sikke to dejlige charmetrolde :slight_smile:

Hvor er de bare dejlige :hjerte: