Aby kalender 2011

http://www.abyssiniancats.info/albums/Calendar2011/

Især omslaget/forsiden er enormt kært:hjertehop: - er der nogle danske katte med:?

Super flot kalender - Aby’en er helt klart en super fotogen race.

Jaaaaeee - der er to af mine katte med:-) En han fra mig er far til forsidensmåtlingen

Jaaaaeee - der er to af mine forhenværende katte med hhv. februar og maj:-) Majkatten fra mig er far til forsidesmåtlingerne:-)

Jeg vil så gerne have en i år, men jeg bliver lidt rundforvirret, når der ikke er en nøjagtig dansk beskrivelse af hvordan jeg overfører penge fra min konto. Det lyser måske langt væk, at jeg aldrig har prøvet at foretage en kontooverførsel til udlandet før. :tihi:

Måske der er en som vil være mig behjælpelig med at beskrive hvordan?

[quote=KKH;483291]Jeg vil så gerne have en i år, men jeg bliver lidt rundforvirret, når der ikke er en nøjagtig dansk beskrivelse af hvordan jeg overfører penge fra min konto. Det lyser måske langt væk, at jeg aldrig har prøvet at foretage en kontooverførsel til udlandet før. :tihi:

Måske der er en som vil være mig behjælpelig med at beskrive hvordan?[/quote]

Snakker med damen - mon ikke i week-enden - jeg vender tilbage. Måske jeg ahr nogen euro der kan sendes med postmanden? …

Åhhh du ville være en skat, så må du sige hvad jeg skal overføre til dig, hvis det nu er. :slight_smile: