Abykillinger på udkig

Halvdelen af “sengeredderbanden” på udkig!

De er tæt på 3 mdr.

Teresa

Nååårh, de er virkelig dejlige:wehuu:

Åhhhhhh gud :besvimer: :iloveyou:
Jeg tager dem alle 3.

Hvor er de dog helt uimodståeligt kære :wehuu::wehuu::wehuu:

Mit hjerte smelter… :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg dååååner :besvimer::besvimer::besvimer::wehuu:

:inlove::inlove::inlove::inlove:Åååhh en hel flok opvakte hjerteknusende Aby-killinger !!!

Smukke, smukke !!!

Cats og Conni

Tak for alle jeres fine ord. Jeg kan godt fortælle jer - at udover at være flotte at se på, så er de altså både sjove og skønne at leve sammen med. Livlige og frække som rigtige abyer - og om natten så sover de hos mig - enten i en spindende bunke ( det lyder lidt som at sove midt i en bisværm), eller også i en række langs min ryg. Her sker det ofte at de giver mig en effektiv gang massage når de ligger og ælter mig i ryg og skulder :tihi:

Alle 6 killinger er virkelig dejlige - i aller højeste grad deres mor’s børn ( Nakini som nu bliver “pensioneret” har og giver et superskønt abytemperament).

Om dagen er de nu begyndt at gå ud i den lille killingeløbegård vi har - og slæber snavs og smådyr og andet legetøj med ind til stor underholdning for dem ( knap så meget for mig - pga regnen for tiden så er det et kæmpearbejde at gøre rent efter dem). :smiley:

Jeg er så småt ved at være tæt på at bestemme mig hvad jeg skal beholde fra kuldet. Da både Nakini ( deres mor) og Dandy ( farmand der kommer fra Alaska) bliver/er kastreret - så ender det nok med at jeg beholder to fra det kuld - for en tid i hvert fald…

Iøvrigt - hvis nogen har gode ideer til navne så…mor har et Canadisk navn ( begge hendes forældre er fra Canada - men fra to forskellige opdræt) og far er altså fra Alaska. Jeg kunne tænke mig navne der illustrerede dette…:yah:

Der er iøvrigt to piger og 4 drenge - alle vildtfarvede.

Teresa

Hvor er de dog dejlige, får helt lyst til at anskaffe en aby :smiley: synes bare de er så søde, men desværre ingen plads, huskattene fylder meget her i hjemmet.

Har sidder og roddet lidt med nogle navne, et forslag: et pigenavn og to drengenavne fra hver, som er populære. Kunne jeg finde på.

Canada:
http://www.studentsoftheworld.info/penpals/stats.php3?Pays=CAN

Alaska:

De 100 mest populærer drenge- og pigenavne.

Hvor er de da bare alt for skønne! :wehuu: