Halvdelen af “sengeredderbanden” på udkig!
De er tæt på 3 mdr.
Teresa
Halvdelen af “sengeredderbanden” på udkig!
De er tæt på 3 mdr.
Teresa
Nååårh, de er virkelig dejlige:wehuu:
Åhhhhhh gud :iloveyou:
Jeg tager dem alle 3.
Hvor er de dog helt uimodståeligt kære
Mit hjerte smelter…
Jeg dååååner
Åååhh en hel flok opvakte hjerteknusende Aby-killinger !!!
Smukke, smukke !!!
Cats og Conni
Tak for alle jeres fine ord. Jeg kan godt fortælle jer - at udover at være flotte at se på, så er de altså både sjove og skønne at leve sammen med. Livlige og frække som rigtige abyer - og om natten så sover de hos mig - enten i en spindende bunke ( det lyder lidt som at sove midt i en bisværm), eller også i en række langs min ryg. Her sker det ofte at de giver mig en effektiv gang massage når de ligger og ælter mig i ryg og skulder
Alle 6 killinger er virkelig dejlige - i aller højeste grad deres mor’s børn ( Nakini som nu bliver “pensioneret” har og giver et superskønt abytemperament).
Om dagen er de nu begyndt at gå ud i den lille killingeløbegård vi har - og slæber snavs og smådyr og andet legetøj med ind til stor underholdning for dem ( knap så meget for mig - pga regnen for tiden så er det et kæmpearbejde at gøre rent efter dem).
Jeg er så småt ved at være tæt på at bestemme mig hvad jeg skal beholde fra kuldet. Da både Nakini ( deres mor) og Dandy ( farmand der kommer fra Alaska) bliver/er kastreret - så ender det nok med at jeg beholder to fra det kuld - for en tid i hvert fald…
Iøvrigt - hvis nogen har gode ideer til navne så…mor har et Canadisk navn ( begge hendes forældre er fra Canada - men fra to forskellige opdræt) og far er altså fra Alaska. Jeg kunne tænke mig navne der illustrerede dette…:yah:
Der er iøvrigt to piger og 4 drenge - alle vildtfarvede.
Teresa
Hvor er de dog dejlige, får helt lyst til at anskaffe en aby synes bare de er så søde, men desværre ingen plads, huskattene fylder meget her i hjemmet.
Har sidder og roddet lidt med nogle navne, et forslag: et pigenavn og to drengenavne fra hver, som er populære. Kunne jeg finde på.
Canada:
http://www.studentsoftheworld.info/penpals/stats.php3?Pays=CAN
Alaska:
De 100 mest populærer drenge- og pigenavne.
Hvor er de da bare alt for skønne!