Abykillinger :-)

[QUOTE=Gry Gressbakken;214918]

Var der noget med at du klippede en dusk af dine på et tidspunkt?[/QUOTE]

Ja, hvis jeg har behov for at kende forskel på dem, klipper jeg dem.
Men det synes jeg ikke der er brug for lige nu :slight_smile:

Der er mange måder at mærke killinger på - nogle bruger neglelak, andre forskelligt farvede hårelastikker/silkebånd/bomuldsgarn om halsen, andre igen klipper duske af forskellige steder på killingerne - mulighederne er mange, kun fantasien sætter grænser…

[quote=Vivi_Fletcher;214388]Synes da lige I skal have lov, at nyde mine dejligheder. Ja, altså det er godt nok mine af navn, men de vokser ikke op hos mig nogen af kuldene - jeg må pænt vente lidt.

Men nuiii, hvor er de skønne, synes jeg.

Først kuldet, der bor hos Maja & Jan i Århus:

Der er en vildtfarvet dreng og en blå dreng.

Og så kuldet hjemme hos min søster. Billederne er lidt gamle, for jeg så dem i dag, men havde ikke kamera med. Nu har de fået øjne.

Først hele kuldet

Og den ene røde dreng :inlove:[/quote]

nøj hvor er de dejlige!!!:wehuu::wehuu:

Åhhh ham den nysgerrige vildtfarvede, han er da lige klar til en mysser. :slight_smile:

Hmmm dem bliver jeg da nødt til at køre til Århus og kigge nærmere på.

Hvor ser de rigtig dejlige ud alle sammen :wehuu:

I’m in love! Så var det tid for å unngå Amager i 3 måneder igjen :smiley:

Dejlige små pus

Er da ellers sikker på, at Tanzen ville blive glad for en legekammerat - og du mangler da vist en sorrel, gør du ikke -høhø

Jeg bruger børnetusch i forskellige farver indvendigt på øreflippen. Man skal bare huske at friske farven op af og til.

PS: Kan det passe, at den ene af mipserne hos din søster har sort kalot?
Sjovt at se, at de allerede ligner “rigtige” katte i miniformat :hjerte:

[QUOTE=KKH;215107]Åhhh ham den nysgerrige vildtfarvede, han er da lige klar til en mysser. :slight_smile:

Hmmm dem bliver jeg da nødt til at køre til Århus og kigge nærmere på.[/QUOTE]

Er sikker på du skal være velkommen til at kigge til dem i Århus :slight_smile:

[QUOTE=Mega;215652]
PS: Kan det passe, at den ene af mipserne hos din søster har sort kalot?
Sjovt at se, at de allerede ligner “rigtige” katte i miniformat :hjerte:[/QUOTE]

Ja, abyssinierne har kalot i den genetiske farve, når de bliver født, så de vildtfarvede har sort kalot. Den bliver mindre tydelig med alderen :slight_smile:

Hvor er de fine :wehuu:
De er sikkert allerede nogen værre spilopmagere.

Fik taget et par billeder mere i dag - og har nu fået opdateret hjemmesiden :slight_smile:

Jeg kom lige i middagsluren:

[quote=Vivi_Fletcher;215791]Fik taget et par billeder mere i dag - og har nu fået opdateret hjemmesiden :slight_smile:

Jeg kom lige i middagsluren:
[/quote]

ååååårh, hvilket skønt billede:wehuu:

Det er efterhånden nogle år siden, Ferina var sådan en bette ski´.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

LALALALALALALA fingre i ører