Abykillinger :-)

Synes da lige I skal have lov, at nyde mine dejligheder. Ja, altså det er godt nok mine af navn, men de vokser ikke op hos mig nogen af kuldene - jeg må pænt vente lidt.

Men nuiii, hvor er de skønne, synes jeg.

Først kuldet, der bor hos Maja & Jan i Århus:

Der er en vildtfarvet dreng og en blå dreng.

Og så kuldet hjemme hos min søster. Billederne er lidt gamle, for jeg så dem i dag, men havde ikke kamera med. Nu har de fået øjne.

Først hele kuldet

Og den ene røde dreng :inlove:

Hvor er det altså bare nogle lækre mislinger alle sammen! :wehuu:
Abyer er skønne! :wehuu:

Dejlige mislinger…tillykke med dem :slight_smile:

Åårrh -love

Hvor er de bare skønne - ikke mindt den vildtfarvede dreng

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det var jo sådan én, jeg havde bestilt, da jeg fik Ferina, men hun snød mig og var en tøs.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

(Men jeg har selvfølgelig aldrig fortrudt, at jeg tog hende - selv om hun havde det “forkerte” køn!

Nåhh, hvor er de søde :wehuu::wehuu::wehuu:

Hurra for digitalkameraet - så du kan følge med i Århuskillingerne :slight_smile:

nååårhh hvor er de søde :wehuu:

:besvimer: Ham den lille blå abyting må du godt sende til Farre Hede.
Han vil lige passe ind i flokken er jeg sikker på. :wehuu:
Og vi har mange døre han kan kravle ovenpå, mange reoler ligeså og jeg er verdensmester i at køsse:rock:

De er godt nok søde - tror du ikke du skal insistere på at få dem hjem. :wink: Narj, det går ikke - men søde er de.

De ser dejlige ud - nu er det jo nemmest at se på se største - nysselige er de - giv du Brita den blå så tager jeg den vildtfarvede:-)

Hvor er de bare smukke. Især den blå dreng, syntes der kommer alt for få blå , elsker bare den farve ved abyerne.
MVH
Gitte

Sikke nogle dejlige babyer :wehuu::wehuu::wehuu:

Godt, der snart kommer nogen hjemme hos dig selv også, hva :smiley:

hvis dem i Århus trænger til at blive nusset siger du bare til. jeg står til rådighed:tihi:

de er rigtig kære alle sammen:wehuu:

Se jeg er jo så lidt solgt til ham den lille røde puttegøj.

Hvem er han på billedet med sine 2 brødre? De røde ligner hinanden så meget at det er super svært at se Gg

:hjerte::hjerte::hjerte:

Åååååårh, hvor er de da skønne…

:tak:

Jeg kan søreme godt forstå, at du bliver lidt utålmodig, når du har sådan nogle godter rundt om i landet :wink: Hvor er de uimodståeligt lækre.
Tænk sig, at man kan få killinger, som faktisk er født færdige :thumbup:

De der Abyer er godt nok smukke :wehuu:

Åhh, de er da bare skønne og dejlige de små mislinger :wehuu::wehuu::wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Gry Gressbakken;214496]Se jeg er jo så lidt solgt til ham den lille røde puttegøj.

Hvem er han på billedet med sine 2 brødre? De røde ligner hinanden så meget at det er super svært at se Gg[/QUOTE]

Faktisk kan jeg også kun se en smule forskel i farven - og det er ikke meget. Min søster kan ikke se forskel på dem :smiley:
Tror puttedrengen er ham til venstre.

[quote=Vivi_Fletcher;214917]Faktisk kan jeg også kun se en smule forskel i farven - og det er ikke meget. Min søster kan ikke se forskel på dem :smiley:
Tror puttedrengen er ham til venstre.[/quote]

Arg! Se så bliver det jo svært! Man skulle gøre ligesom i gamle dage når man gav hundehvalpe en klat maling oven i hovedet for at kunne kende forskel :smiley: :tihi:

Hvordan gør man egentlig? Man kan jo ikke så godt binde noget fast til dem / om dem?

Var der noget med at du klippede en dusk af dine på et tidspunkt?