ADVARSEL - hund kvæstet pga. fyrværkeri

Pas på jeres hunde (og katte)!
Unge mennesker lokkede en hund hen til hegnet i dens løbegård og smed en rørbombe til den.

Håber, det er OK at indsætte dette link:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=284453

Hold da helt op :prut:

…det er godt nok, det værste jeg længe har hørt :eek:

…håber politiet finder de drenge - for det er garanteret drengestreger af groveste karakter, og de skal bestemt konfronteres med deres tåbelige handling.

…det hjælper ikke den stakkels ekshundeejer nu, men forhindrer forhåbentlig en gentagelse andet steds :prut:

…jeg kan vist ikke komme på andre ord nu end mareridt :prut:

Føler virkelig med ejeren og den stakkels hund. Hvor må det ha været/være forfærdeligt. Hundens hylen og synet af hovedet som er sprængt til ukendelighed, det er ik noget som nogensinde forsvinder :ked:
Godt dyrlægen kunne komme så hurtigt :ok:

-lynogtorden… hvor skulle de møgunger bare -hammerhead og -bangbang og :shake:

De ved udemærket godt hvor kraftig eksplosion sådan en giver :fuck:

Ja, og sidste år reddede man en killing, der havde to kanonslag tapet fast til kroppen.
De var forsøgt antændt, for pelsen var svedet.

Ondskaben mod dyr bliver mere og mere rå og udtalt!

DE fårmig op i det røde felt om noget…

De satans unger skulle há så stor en røvfuld, at de aldrig glemmer det… OG der skulle ikke spares.

De ved udemærket, hvad de gjorde og når de er så gennemsyret af ondkab, tåbelighed og idioti, er der ingen undkyldning, overhovedet.

Undskyld mit udbrud…jeg modererede mig endda kraftigt…

Stakkels stakkels hund og ejere…

Folk og det uanset om det er børn eller voksne, er totalt ligeglad med liv, jeg fatter det ikke, folks ligegyldighed.
Stakkels hund.

ØV linket virker ikke. :frowning:

Jeg kan blive SÅ edderspændt RASENDE over sådan noget.

For år tilbage var derogså nogle der syntes det kunne være sjovt at smide heksehyl ind mellem benene på vores ellers rolige Sct. Bernhardshund.
Heldigvis kom hun ikke noget til, men resten af hendes levetid, var hun hunderæd i tordenvejr og til nytår.
Det har resulteret i at vi ALDRIG er i byen til nytår, men det bliver mere og mere almindeligt her hvor vi bor, at de unge smider nytårskrudt, allerede fra FØR jul.
Så vi har store problemer nu igen med vores nye hund.

Jeg kan ikke se historien fordi jeg vikke er medlæem derinde - kan du copy-paste den?

Det ser ud til at tråden er slettet af en eller anden årsag.

Det er grusomt

Ja nogle sletter jo deres tråd…

Forrige år sad jeg om aftenen på min hønsebænk og luftede hunde og tanker.

En flok unge kom forbi. De kunne ik se mig, hunden gøede af dem. Lidt efter kom de tilbage. De smed et stort brag ind til hende, lige ved siden af hende - hun blev stik-tosset:mad:

Nu var hun også trænet til alt. Havde hun gået gennem hegnet og nakket dem, så havde overskriften næste dag været klar

“Stor hund skambidt børn”

Stor hund fordi hun ik var en Amstaff, Rottweiler, Dobermann ell lign, men bare en bamsebjørn af racen Bouvier des Flandres. Børn…fordi det lyder bedre…

Min seje tøs, som før har klaret “ærterne” for mig. Godt jeg fik stoppet dig, før du nakkede drengene. Drengestreger er jo bare…:fuck:

RIP du gamle S

Aces mor fik kastet heksehyl ind mellem forbenene på en gåtur. Hun rev sig ud af halsbåndet og løb. Da de fandt hende havde hun blodige poter…