ADVARSEL - Kattefanger

Jeg har lige modtaget denne advarsel på en mailing-liste:

Der er en kattefanger “løs” i Sønderborg / Dybbøl.
Han kører i en hvid varevogn med sort skrift, hvor der står Kattens Værn, han har dog intet med Kattens værn at gøre.
Han indfanger kattene med en slynge. En dame havde spurgt til kattene, og han sagde, at hvis de ikke blev afhentet inden 3 uger, gav/solgte
han dem til dyreforsøg.

Hvis man ser denne varevogen så skal man notere bilnummeret og så ringe til politiet.

Fy føj da -ked

Jesus Christ!

www.aktivedyrettigheder.dk

Knus

Åh pokkers - har temmelig travlt på job… sorry

www.aktivedyrerettigheder.dk du kan psote advarslen der via Bente som er formand…

MVH helle

Aktive Dyrerettigheder:
Bente Jørgensen, Hvalsøvej 330, 4360 Kirke Eskilstrup. Telefon 4640 7028.

[quote=lenschow;59791]Åh pokkers - har temmelig travlt på job… sorry

www.aktivedyrerettigheder.dk du kan psote advarslen der via Bente som er formand…

MVH helle[/quote]

Er gjort!

Hold da op det er bare ikke rigtig-what det v ar godt nok væmligt -bleg

Ej føj for et mareridt!
Send ham selv afsted til dyreforsøg! :mad:

Puha det lyder grimt -tommelned

Jeg har også indsat advarslen på KatteGalleri og Hestenettet, men kan ikke komme ind på Katte i Fokus.

Vil bare lige gøre opmærksom på at Solvejg fra Kattens Værn også kører i en hvid varevogn med sort skrift - bare så der ikke er nogen der “overfalder” stakkels Solvejg, som gør et stort stykke arbejde og som hjalp mig med at fange hittemisserne.

Men det er da ubehageligt at der er en der kan finde på sådan noget.

-tihi Ej det går ikke at overfalde Solveig-tihi

Jeg går ud fra, at advarslen stammer fra Kattens Værn, men er dette IKKE tilfældet, bør de vel orienteres. Det fremgår nemlig ikke af deres hjemmeside.

Nu kan man i Danmark slet ikke sælge katte til dyreforsøg, det blev forbudt for år tilbage. De har idag deres egne leverandører.
Så hvad manden egentlig laver, lyder lidt underligt. Og hvor er det man skal hente kattene inden tre uger??
Marina

Da jegselv oprindelig kommer fra Als ,har jeg stadivæk mine kammerater og mange venner dernede i området, de vil gerne holde øje med omtalte bil og notere nummer O.s.v.

Fint Gerner, bare puds bikerne på dem -tihi

Det ved jeg ikke. Men jeg sender lige en kopi af dit første indlæg til Solvejg. Jeg kan bare ikke lide tanken om sure mennesker, der kommer efter søde Solvejg da hun kører i en bil der matcher beskrivelsen 100% Men er der virkelig en mand der tager katte, ja så skal han selvfølgelig stoppes - jeg kunne bare godt tænke mig at vide, hvor det stammer fra. Der er ikke noget i de lokale nyheder så vidt jeg kan finde ud af - min familie har ikke hørt noget i hvert fald.

Det viser sig at min hukommelse ikke er så god (og så er det endda kun tilbage til juli måned suk)

Solvejgs bil er med blå skrift og hun er nu orienteret

Puha,det lyder sgi ikke godt:(:frowning:

Håber da at han kan stoppes på en eller anden måde -fuck

Er der nyt i kattefangersagen. Håber HAN er fanget og kastet i et sort hul med lås for -mai