Advarsel: MedicAnimal ser us til at have standset al handel

Hej.

Jeg blev opmærksom, via et andet kæledyrsforum, på at medicanimal har ladet en masse kunder bestille og betale varer uden at de har sendt varerne ud.

Det ser ud til at firmaet er gået konkurs eller lignende i sidste uge. Man kan ikke tilgå deres hjemmesider og kunder der prøver at kontakte dem, meddeler at de enten får ingen respons, telefonsvarer eller intetsigende mails.

Her er en tråd om det, hvor folk også fortæller at de er igang med at prøve at få deres penge retur (dem der har betalt via Paypal) Something going on with Medicanimal.com?? — MoneySavingExpert Forum

Jeg vil bare advare eventuelle kattegale medlemmer der handler hos dem, så de kan forsøge at få eventuelle udgifter refunderet.

/Mettsen

Tak, det er godt lige at vide :slight_smile:

Problemerne begyndte jo for en del måneder siden. De tog penge straks ved bestillingen, det er et dårligt tegn - man måtte så rykke og rykke for afsendelse af de bestilte varer.
Derfor har jeg ikke handlet hos dem i - mere end et års tid tror jeg, det er.
Der er en anden tråd om de problemer, jeg kan ikke finde den lige nu.

Trist udvikling - det giver jo Zooplus frie hænder til at sætte deres priser op, når der næsten ingen konkurrence er. :frowning: Det skal nok blive sjovt. :S

Jeg har handlet meget hos MedicAnimal, og har altid fået mine varer hurtigt og med god service. Jeg tror dog sidste bestilling var i oktober, efter at have vundet en rabatkupon på Facebook. Jeg har haft så meget foder på lager, at det ikke har været relevant siden.
De har været aktive på Facebook indtil d. 30. juli.
Fandeme trist, hvis det er slut med dem :frowning:
Mon det er pga. styrkelsen af punden / svækkelsen af euroen? Det har jo nok kostet dyrt i tab af handel til fastlands-EU. Punden har været høj (over 1000) siden februar.

Så er de oppe og kører igen. Må håbe det hele “arter” sig frem over. :kryds:

Har for nylig bestilt mad på Medicanimal… der gik kun 5 dage så var der her. Så de kører stadigvæk :slight_smile:

er det ok sikkert at bestille der igen?

står nemlig for at skulle bestille lidt om en uges tid…

Ja, jeg har som sagt ikke haft nogen problemer med min bestilling. Bestilte sidste weekend, og det kom i torsdags