Advarsel - nuttehedsfaktor eksplosiv stor

Det var han alligevel ikke? :høhø: Det var nu også meget kort - hvis det er mine, du mener :slight_smile:

Ja det er dine der gjorde at jeg er dybt solgt i racen - nå, ja og så beundrer jeg dem jo når jeg er gæst på udstillinger, men der kan man ikke rigtig vurdere noget ift. temperament synes jeg. Manden er ikke vild med farven/udseendet, der er han bare mest til burmeserne - og ORI, men da han ikke er vild med storsnakkende katte, så er det ikke en mulighed. Men jeg vil dog sige, at jeg sendte et billede af den lille dreng øverst i tråden, og han måtte jo indrømme den så dejlig ud :slight_smile: Og så virker de - i mine øjne - som et godt match til vores burmesere. Det er faktisk de samme to ting jeg er vild med ved vores egne og ABY: at de er SÅ smukke og super sociale :slight_smile:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1201486]to uger og to dage gamle er Rikkes og mine små mislinger, der bor hos Rikke fordi moderen er Rikkes kat: Sundisk Why Forget Precious.

Rækkefølge: Dreng, pige, pige og pige[/QUOTE]

Hvor kan man læse mere om killingerne (hvornår de normalt flytter hjemmefra, om de er vaccineret mv. ved fraflytning osv)?:ups: Jeg kan ikke finde noget på din hjemmeside, men måske har Rikke en hjemmeside:? jeg ved godt de ikke er så gamle, så måske er de bare ikke lagt på endnu.

Vi holder kortene (killingerne) lidt tæt til kroppen, da billeder af dem på min FB profil afstedkom mere end mange opdrættere fra udlander det VILLE ha’ - så budskabet er der de er solgt.

Den røde hun er det planen Rikke skal have
den vildtfarvede han er Steens
den ene vildtfarvede pige skal muligvis til udlandet til avl
så er der en vildtfarvet pige tilbage

Vaccinering ved 12 og 16 uger med felocell - neutralisering og mærkning ved 14 uger.

Klar til at blive AFLEVERET i sit nye hjem 17 uger gammel

men du kan tøffe lidt rundt på min FB profil - jeg hedder også Lis Dahlstrøm der:-)