Advarsel

Jeg advare imod killinge køber som hovedsageligt er interesseret I Sphynx lige pt.

Han kontaktede en opdræts ven og ville høre om han kunne købe en Sphynx kat til opdræt. Men da dette kuld er et udkrydsnings kuld ville han kun sælge til kæl.
Derefter får denne avler trusler og personen kontakter en anden opdrætter og får samme svar, at det kun er muligt at købe en kæle kat. Her kommer personen så igen med trusler og Chikane som ved tidliger opdrætter.

Ville bare advare imod denne person som tydeligvis ikke kan tåle et nej. Og har ingen erfaringer eller forstand på katte. Og har ingen til at bakke ham op hvad avl/opdræt angår.

Jeg har hans Tlf. Nr men vil jeg ikke lægge ud til frit skue. Men hvis du tror du er i kontakt med denne person, så kontakt mig gerne og jeg skal tjekke om det er samme Tlf. Nr…

Hilsen Amalie

Mener at vedkommende bør politianmeldes.

Ja mæld ham, det er ulovligt at true folk, og hans nr. kan spores.

Denne person er bleve anmeldt, men politiet kan ikke gøre noget da han ikke har overtrådt nogle love…
“det er hvad jeg har hørt fra anden opdrætter”

Det er dog utroligt.

[quote=NamNamp;359080]Derefter får denne avler trusler og personen kontakter en anden opdrætter og får samme svar, at det kun er muligt at købe en kæle kat. Her kommer personen så igen med trusler og Chikane som ved tidliger opdrætter.

[/quote]

Men, hvad gør han sådan mere præcist?

Kalder den skældsord, siger at alt ondt vil ske dem og selv om de ar bedt ham om at lade dem være og ikke svaret ham bliver han ved og ved og ved både pr. Tlf og mail