Ændre brugernavn?

Er det muligt at ændre sit brugernavn? :two_hearts:
Jeg kaldte mig for Omalley, da det var dét katten hed, da vi overtog ham. Men efterhånden som dagene går, bliver det mere og mere tydeligt at han bestemt ikke er en Omalley :speak_no_evil:
Han er da en Gokke! En opblæst selvsikker bølle med bowlerhat og bred ryg :joy: som tyranniserer sine omgivelser på sin kærlige, fjollede og særdeles underholdende facon. Kommer han galt afsted, børster han bowleren af og svanser videre med al sin værdighed i behold.
Med denne nye erkendelse forstår jeg nu, at det måske er smartere at brugernavnet er tilknyttet MIG og ikke katten…
Er det muligt at ændre? Kan nemlig ikke se nogen “blyant” ud for Konto og brugernavn :astonished:

2 Synes om

Så er det vist @galath @RuneS eller @Lykke der skal på banen. :slight_smile:

En af de andre to må lige ind. Men jeg tror ikke, brugernavn kan ændres :thinking:

@nuskifterjegnavn - en af mine testbrugere. Det var faktisk en diskussion, vi havde, lige da vi flyttede til dette forum (for 2 år siden), så jeg måtte lige prøve. Om du selv kan gøre det nu, ved jeg ikke. Så skal du ind i dine indstillinger her:

%C3%86ndring%20af%20brugernavn

Hvis du ikke selv kan gøre det, kan jeg, hvis du fortæller, hvad der skal stå i stedet.

Hvis du er blevet tagget (@Randirosa) i et eller flere indlæg, vil det tag i sagens natur ikke virke længere. Jeg er nødt til at sige, jeg er lidt usikker på, hvilke andre konsekvenser det måtte have, men du har jo ikke nået at skrive så mange indlæg endnu.

Og for god ordens skyld - vi anbefaler, at man IKKE skifter brugernavn. Det kunne blive meget forvirrende, hvis det var noget, folk gjorde med jævne mellemrum. Men du har ikke været her så længe endnu, og det er en ganske rimelig begrundelse :wink: Så jeg synes, det er okay :slight_smile: Sig til, hvis jeg skal hjælpe.

Inden jeg taggede jer, tjekkede jeg om jeg kunne skifte mit, og det ser det ikke ud til. Så tror kun det er jer der står bag siden der kan. Undskyld jeg ikke lige fik nævnt det. :smil:

I øvrigt er jeg helt enig i at det er rart at man ikke selv kan skifte navn, for der vil altid være nogen der gør det ofte, og jeg er helt enig i at det kan blive meget forvirrende. :hoho:

3 Synes om

Du må meget gerne hjælpe… og jeg siger på forhånd tusind tak. Havde jeg bare tænkt mig om :smirk:
Jeg kan bruge mit navn… Randirosa
Jeg skal aldrig gøre det mere :flushed:

4 Synes om

Det var ikke så meget en formaning til dig som til alle andre, der måtte læse det over tid. Som sagt synes jeg, det er en rimelig anmodning i dit tilfælde :slight_smile:

Tak for hjælpen. Jeg jokede lidt… halvt alvor og halvt sjov :wink: Jeg forstår udmærket “problemet” og takker derfor mange gange for dispensationen :pray:
God dag til dig og dine :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Hmm - ja, det ser jo ud, som om tags også virker :slight_smile: Så ved vi det, hvis vi får brug for det igen.

(Man skal aldrig skrive “i sagens natur”, når det drejer som om teknik :hoho: )

1 Synes om

Og indlæggene skifter også forfatter - der er da for en gangs skyld nogle udviklere, der har tænkt, da de kodede det her framework… :astonished: :ok:

5 Synes om

Undskyld jeg har lavet ravage :flushed:

Pjat med dig, du har bare gjort os klogere på hvordan hjemmesiden virker. :wink:

4 Synes om

Tværtimod - som Enki skriver, så har det netop vist en funktionalitet, vi ikke troede var implementeret… :grin:
Tidligere - og mange andre steder - er det nemlig lige netop et problem, at historikken ikke kan håndtere navneskift; det kan den så her i det “nye” forum. :ok:

6 Synes om