Æseldyr og æselører

Som jeg skrev i tanketråden i går, var Donkey ude på eventyr … efter mørkets frembrud. I dag har jeg opdaget forandringer i huden omkring munden på ham, så jeg er ret sikker på, han har været i nærkontakt med et byttedyr og muligvis fulgt efter det op på taget :surrender:
Spotty fangede en flagermus sidste år og det var jo også lige i det tidsrum i går, hvor flagermusene begynder at røre på sig … men jeg ved jo ikke med sikkerhed … det kan også have været en alm. mus … eller rotte! :yikes:

Det er tydeligst på overlæben, men der er også noget på underlæben i den modsatte side … men der er intet at mærke på ham i øvrigt, andet end at han er sur over, ikke at få lov til at komme ud :hmpf:

‘‘Hvorfor tager du så mange billeder af ham? Jeg er også lækker …’’

22 Synes om

Har du fundet hvor han kom ud

Med god bedring med ham :klappekat:

Og ja du skal da have billeder af begge dejlig katte :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Der er to mulige steder, men jeg ved ikke hvor han kom op på taget …

1 Synes om

Hvordan har Donkey det i dag

Med venlig hilsen

1 Synes om

Donkey har det rigtig hårdt … hvis du spørger ham :flushed:
Det at være lukket inde, er et brud på katterettighederne og bør straffes!
Men fysisk er der ikke noget galt og snuden er lidt pænere i dag, end i går :ok:
Han har også fået lov til at komme på ledsaget udgang i haven, men jeg tør ikke lade ham rende frit derude, før der er gjort noget ved de flugtmuligheder jeg kan se … men som ingen kat har opdaget, før ham

7 Synes om

You asked for it - æsler er jo klogere end de fleste: Æsler er som heste - bare klogere | fyens.dk :sunglasses:

6 Synes om

Ja det har han, han mangler lege kammerater :wink:

Han er en rigtig klog kat :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om

:pplllllll:

3 Synes om

Ja sådan en der gør sådan kan jeg godt finde :wink:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Måske skulle Donkey skifte navn til Monkey - han klatrer åbenbart som sådan en :grin:

1 Synes om

1 Synes om

Næh, men du har jo heller ikke tidligere haft nysgerrige killinger, mens du har boet der :slight_smile:

1 Synes om

Jeg fik LouLou, kun 16 uger gammel, så det passer ikke helt … men hun søgte ikke så meget op i højden, som Donkey gør … det gør Kodak heller ikke :ok:

1 Synes om

Nå ja, selvfølgelig var der også LouLou. Så passer killingeteorien altså ikke :slight_smile:

1 Synes om